Przetargi.pl
Udzielenie gwarancji bankowej jako zabezpieczenie prawidłowej realizacji umowy projektu pt. Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8520600, 8520610 , fax. 017 8520611
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szopena 51 51
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8520600, 8520610, fax. 017 8520611
    REGON: 69026033085969
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarr.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie gwarancji bankowej jako zabezpieczenie prawidłowej realizacji umowy projektu pt. Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie gwarancji bankowej jako zabezpieczenie prawidłowej realizacji umowy projektu pt.Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wartość zabezpieczanego kontraktu wynosi 2 517 608,09 zł. Suma gwarancyjna - 1 346 701,53 zł. Zabezpieczenie kontraktu będzie obowiązywało w okresie od 02.03.2009 r. do 30.09.2011 r. Beneficjentem udzielonej gwarancji bankowej będzie Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665154117
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 31 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają stosowne uprawnienia, jeżeli obowiązek ich posiadania nakładają przepisy ustawy, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP, w tym o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 PZP - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych powyżej: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarr.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach