Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Załuski kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00

Urząd Gminy w Załuskach ogłasza przetarg

  • Adres: 09142 Załuski, Załuski
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 619 013 , fax. 23 6619013 wew. 114
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Załuskach
    Załuski 67
    09142 Załuski, woj. mazowieckie
    tel. 236 619 013, fax. 23 6619013 wew. 114
    REGON: 55127200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzaluski.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Załuski kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 1.500.000,00 zł /słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych/ z przeznaczeniem sfinansowania planowego deficytu budżetowego na rok 2018 związanego z dofinansowaniem zadań inwestycyjnych pod nazwą: 1. „Przebudowa drogi gminnej przez wieś Złotopolice nr 301203W, gmina Załuski, działka nr 317 ”, 2. ,, Rozbudowa drogi gminnej nr 301221W w miejscowości Zdunowo, gmina Załuski’’, 3. ,, Rozbudowa drogi gminnej nr 301232W w miejscowości Szczytno, gmina Załuski’’. 2. Okres kredytowania ustala się na lata 2018-2030. 3. Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych (koniec każdego kwartału) oraz półrocznych (koniec każdego półrocza), począwszy od dnia 28.06.2019 r. w następujących kwotach: • 2019 rok - 13.000 zł, - po 6.500 zł półrocznie • 2020 rok - 100.000 zł, • 2021 rok - 100.000 zł, • 2022 rok - 100.000 zł, • 2023 rok - 100.000 zł, -po 50.000 zł półrocznie • 2024 rok - 100.000 zł, • 2025 rok - 100.000 zł, • 2026 rok – 100.000 zł. • 2027 rok – 100.000 zł • 2028 rok - 230.000 zł -po 57.500 zł kwartalnie • 2029 rok - 230.000 zł -po 57.500 zł kwartalnie • 2030 rok - 227.000 zł -po 56.750 zł kwartalnie 4. Spłata odsetek w latach 2018-2030 od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach kwartalnych. 5. Spłata odsetek naliczanych co kwartał, następować będzie w okresach kwartalnych płatnych w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej w 25 dniu każdego ostatniego miesiąca kwartału – bez obciążeń Zamawiającego kosztami. 6. W przypadku gdy ostateczna spłata kredytu przypada w ciągu okresu obrachunkowego odsetki za okres od dnia naliczenia do dnia poprzedzającego ostateczną spłatę kredytu, spłacone zostaną łącznie z ostatnią ratą kapitałową w terminie określonym „harmonogramem spłat rat kapitałowych”. 7. Oprocentowanie kredytu oparte jest o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M plus stałą marżę banku. 8. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu miesięcznie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/ 366. 9. Oprocentowanie kredytu ustalane będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kwartału, powiększonej o niezmienną marżę banku. 10. Za pierwszy okres odsetkowy, tj. od dnia wykorzystania kredytu przyjmuje się oprocentowanie równe sumie stawki WIBOR 3M ustalonej na dwa dni przed wykorzystaniem kredytu bądź jego transzy i marży banku ustalonej w przedłożonej ofercie. 11. Bank podstawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego tj. - od 1.VIII.2018 r. – 500.000,00 - od 1.IX.2018 r.- 1.000.000,00 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. 13. W uzasadnionych przypadkach, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu maksymalnie o kolejne 36 miesięcy. W tym przypadku strony bez kosztów obciążających Zamawiającego dokonują zmian „harmonogramu spłat rat kapitałowych” oraz ponownego przeliczenia równych, kolejnych rat liczonych od kwoty kredytu pozostałego do spłaty. 14. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu: a. niewykorzystania kredytu w całości b. zmiany harmonogramu spłat c. wcześniejszej spłaty kredytu d. od udzielenia kredytu; 15. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania wykonawcy uchwał, sprawozdań czy zestawień finansowych w okresie trwania umowy. 16. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco zgodnie z § 3 Uchwały nr 236/XLV/2018 Rady Gminy Załuski z dnia 5 lutego 2018 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 17. Jakiekolwiek zmiany w umowie muszą następować w formie aneksu. 18. Kapitalizacji odsetek jest niedopuszczalna. 19. Udzielenie kredytu nie zobowiązuje Gminy Załuski do przeniesienia konta bankowego do banku Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. , poz. 128 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe. Wykonawca składa zezwolenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawa bankowego, a w przypadku gdy wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego inny dokument równoważny. Jeśli składana oferta dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, wymagany dokument winien zostać złożony przez co najmniej jednego wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Wykonawca na 3 dni przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do złożenia wykazu osób, które będą realizować prace, wraz z zaświadczeniem, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 4. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach