Przetargi.pl
UDZIELENIE GMINIE SZAMOCIN KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DO WYSOKOŚCI 2 270 000ZŁ

Gmina Szamocin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-820 Szamocin, Pl. Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 848 003 , fax. 672 848 065
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szamocin
    Pl. Wolności 19
    64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie
    tel. 672 848 003, fax. 672 848 065
    REGON: 57079104600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip2.wokiss.pl/szamocin/bip.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE GMINIE SZAMOCIN KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DO WYSOKOŚCI 2 270 000ZŁ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa Gminie Szamocin długoterminowego kredytu do wysokości 2 270 000 zł (słownie: dwamilionydwieściesiedemdziesiąttysięcy zł). Gmina przeznaczy kredyt na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów długoterminowych. 2. Dostępność kredytu w dwóch ratach: 1) od 28 sierpnia 2019r. 1.100.000zł; 2) od 13 grudnia 2019r. 1.170.000zł. przelewem na rachunek bankowy Gminy Szamocin. Wykorzystanie kredytu do dnia 31 grudnia 2019r. 3. Kredyt zostanie spłacony w okresach kwartalnych, począwszy od 15 marca 2020r. – 15-stego dnia ostatniego miesiąca kwartału kalendarzowego (jeśli będzie to dzień wolnych od pracy to spłata nastąpi ostatniego dnia roboczego przed tym dniem). Kolejność rat : 1 rata w wysokości 69.000zł, 31 rat w wysokości 71 000 zł, z uwzględnieniem karencji do 15 marca 2020r. Spłata odsetek nastąpi ostatniego dnia każdego kwartału. W przypadku, gdy termin zapłaty odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający zapłaci je ostatniego dnia roboczego danego kwartału. Obsługa kredytu będzie trwać do chwili całkowitej jego spłaty przez Zamawiającego. Termin zakończenia zamówienia określa się na 31 grudnia 2027r. w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do wcześniejszej spłaty kredytu. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku. 4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M (średnia arytmetyczna kwotowań w kwartale poprzedzającym kwartał naliczania odsetek) powiększonej o oferowaną marżę banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu prowizji przygotowawczej (Pp) w wysokości nieprzekraczającej 0,05% kwoty kredytu. Oferty Wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą (Pp) w wysokości wyższej niż 0,05% kwoty kredytu będą odrzucone. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć WIBOR 3M z dnia 10 lipca 2019r.; początek naliczania odsetek – 28 sierpnia 2019r. 5. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę Skarbnika, obok podpisu Burmistrza, na wekslu i deklaracji wekslowej. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego zgodnie z §777 Kodeksu Postępowania Cywilnego. 7. Zamawiający zastrzega sobie: 1) zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów; 2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu oraz rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych kosztów; 3) odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne ostatniego dnia (roboczego) każdego kwartału, począwszy od dnia otrzymania pierwszej transzy kredytu; 4) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego; 8. Wybrany Wykonawca (bank) nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018r. poz. 2187 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2019r. poz. 1145) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach