Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Święciechowa kredytu długoterminowego w kwocie: 4.500.000,00 zł

Gmina Święciechowa ogłasza przetarg

  • Adres: 64-115 Święciechowa, ul. Ułańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 333 510 , fax. 655 299 548
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Święciechowa
    ul. Ułańska 4
    64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie
    tel. 655 333 510, fax. 655 299 548
    REGON: 41105071200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.swieciechowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Święciechowa kredytu długoterminowego w kwocie: 4.500.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielnie Gminie Święciechowa kredytu długoterminowego w kwocie: 4.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Święciechowa i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w 2020 roku. 2. Zamawiający dopuszcza refundację już poniesionych wydatków na pokrycie deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań do pełnej wysokości. 3. Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2028 r. 4. Karencja w spłacie kapitału do 31.03.2021 r. 5. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota: 4.500.000,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). W przypadku nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości spłata kredytu, o której mowa w pkt 7 będzie następować w niższych kwotach. 6. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Spłata kredytu dokonywana będzie w następujących 32 ratach: rok 2021 – 4 raty po 5.000,00 zł każda, rok 2022 – 4 raty po 120.000,00 zł każda, rok 2023 – 4 raty po 125.000,00 zł każda, rok 2024 – 4 raty po 375.000,00 zł każda, rok 2025 – 4 raty po 125.000,00 zł każda, rok 2026 – 4 raty po 125.000,00 zł każda, rok 2027 – 4 raty po 125.000,00 zł każda, rok 2028 – 4 raty po 125.000,00 zł każda. 8. Odsetki od kredytu naliczone będą w kwartalnych okresach obrachunkowych i płatne w terminie na ostatni roboczy dzień każdego kwartału poczynając od 31.03.2021 r. 9. Kredyt będzie uruchamiany do 20 grudnia 2020 r. („na żądanie”) tj. po pisemnej dyspozycji do uruchomienia kredytu na rachunek Zamawiającego. 10. Prowizja będzie płata jednorazowo w ciągu 30 dni od podpisania umowy, z tym, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu tylko jeden raz, tzn. prowizji z tytułu uruchomienia kredytu. 11. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 3M z notowań na dzień 30.10.2020 r. na potrzeby badania ofert. 12. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 13. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 14. Zamawiający określa sposób ustalania WIBORU 3M do naliczania oprocentowania kredytu, na stawkę ustalaną na okres 3 miesięcy w wysokości WIBOR 3M z 1 dnia roboczego kwartału, obowiązującą od tego dnia. 15. Wykonawca będzie terminowo przekazywał środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 16. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 17. Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 par. 1 pkt 5 k.p.c. 18. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 19. W Gminie nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych. 20. W Gminie nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków. 21. Do naliczania odsetek od kredytu należy przyjąć kalendarz rzeczywisty. 22. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu obligacji, wykupu wierzytelności, forfaitingu, factoringu, eFinancingu, leasingu. 23. Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach