Przetargi.pl
„Udzielenie Gminie Świebodzice w 2017 roku kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746669543 , fax. +48746669509
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    Rynek 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. +48746669543, fax. +48746669509
    REGON: 890718337
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie Gminie Świebodzice w 2017 roku kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Świebodzice kredytu w wysokości 7.000.000,00 zł (siedem milionów złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2.Szczegółowy opis i istotne postanowienia umowy: 1) Terminy uruchomienia kredytu: - I transza do 29 września 2017 – w kwocie 4.000.000,- zł - II transza do 25 października 2017 – w kwocie 1.500.000,- zł - III transza do 25 listopada 2017 – w kwocie 1.500.000,- zł. 2) Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco, 3) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, 4) Naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanego kredytu, 5) Prowizja pobierana od wysokości uruchomionej transzy, 6) Kredyt jest udzielany w złotych PLN. 7) Harmonogram spłat kredytu: kredyt spłacany począwszy od 2020 roku w następujących ratach: 2020 rok: - do 25 marca 150.000,- zł - do 25 kwietnia 100.000,- zł - do 25 maja 100.000,- zł - do 25 lipca 300.000,- zł - do 25 sierpnia 300.000,- zł - do 25 września 450.000,- zł - do 25 października 300.000,- zł - do 25 listopada 300.000,- zł Razem: 2.000.000,- zł 2021 rok: - do 25 marca 150.000,- zł - do 25 kwietnia 100.000,- zł, - do 25 maja 150.000,- zł - do 25 czerwca 150.000,- zł - do 25 lipca 300.000,- zł - do 25 sierpnia 300.000,- zł - do 25 września 450.000,- zł - do 25 października 300.000,- zł - do 25 listopada 300.000,- zł Razem: 2.200.000,- zł 2022 rok: - do 25 lutego 400.000,- zł - do 25 maja 400.000,- zł - do 25 czerwca 400.000,- zł - do 25 lipca 400.000,- zł - do 25 sierpnia 400.000,- zł - do 25 września 400.000,- zł - do 25 października 400.000,- zł Razem: 2.800.000,- zł 3.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie obsługi kredytu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 4.W okresie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 3 dni roboczych przedłoży stosowne oświadczenie potwierdzając zatrudnianie pracowników wykonujących czynności związane z obsługą kredytu. 5.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego np. w zakresie zmiany terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga aktualnego zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988, ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2.Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 3. Projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach