Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej (SP ZOZ) w Lubawce ogłasza przetarg
- Adres: 58420 Lubawka, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 74 11 702 , fax. 0-75 74 11 702
- Data zamieszczenia: 2017-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej (SP ZOZ) w Lubawce
ul. Kościuszki 19
58420 Lubawka, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 74 11 702, fax. 0-75 74 11 702
REGON: 23043351900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.spzoz.lubawka.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu IT, oprogramowania, rozwiązania „chmury obliczeniowej” oraz usług wdrożenia i usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu pt. „Wdrożenie kompleksowego systemu e-usług elektronicznych oraz elektronicznej dokumentacji medycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lubawce” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę środków trwałych, sprzęt IT, sprzętu serwerowego, dostawę sprzętu komputerowego oraz systemu bazodanowego; 2) dostawę oraz wdrożenie oprogramowania a także szkolenia grupowe i stanowiskowe z systemu e-usług i obsługi systemu elektronicznej dokumentacji medycznej; 3) wartości niematerialne i prawne: oprogramowanie systemowe, aplikacyjne, bazy danych, e – usługi oraz oprogramowanie zabezpieczające 4) rozwiązanie „chmury 5) Projekt dotyczy wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego w placówce medycznej SPZOZ w Lubawce, który umożliwi oferowanie zaawansowanych usług medycznych on-line t.j. e-Rejestracja, e-Aplikacja Mobilna, e-Komunikacja, e-Wyniki, e-Uczulenia, Kontrola interakcji leków, e-Faktura, e-Wizyta. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 , załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3.Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. przewiduje zastosowanie prawa opcji dotyczącego 12 miesięcznego Serwisu Pogwarancyjnego Systemu. Zamawiający informuje, że może nie skorzystać z prawa opcji, w szczególności, gdy nie będzie w posiadaniu środków finansowych na ten cel. 5. W ciągi 14 dni przed upływem gwarancji Systemu Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o uruchomieniu opcji za cenę wskazaną w Formularzu ofertowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000, 00 zł. Słownie: „siedem tysięcy złotych” 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Bank Zachodni WBK S.A. o/ Kamienna Góra Nr konta bankowego 56 1090 1942 0000 0005 1800 9756: z dopiskiem „Wadium na przetarg pn: Dostawa sprzętu IT, (…) Nr ref: 246/2017. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty na daną część zamówienia. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej stosownie do części lub unieważnieniu postępowania w danej części zamówienia, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa oprogramowania klasy ERP Kadry – Płace wraz z bazą danych, instalacją i wdrożeniem”
Dodano: 2023-11-28 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (wraz z montażem, wdrożeniem) infrastruktury serwerowej i komputerów w Domu Zdrojowym, transportem wykonawcy lub na jego koszt
Dodano: 2023-11-14 - Zakup oprogramowania
Dodano: 2023-10-28 - Dostawa licencji funkcjonalnych dla urządzeń typu Load Balancer wykorzystywanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2023-10-18 - Budowa systemu cyberbezpieczeństwa opartego o sprzęt niezbędny do osiągnięcia redundancji danych na macierzy wraz ze stworzeniem systemu kopii bezpieczeństwa
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa i wdrożenie sprzętowego systemu przeciwdziałającemu cyberzagrożeniom, umożliwiającego ich wykrywanie przy wsparciu mechanizmów uczenia maszynowego oraz zapewniającego automatyzację i ...
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa dla INTiBS PAN we Wrocławiu oprogramowania standardowego wraz z licencjami oraz subskrypcji oprogramowania
Dodano: 2023-08-17 - Odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Dodano: 2023-07-14 - Zakup portalu udostępniającego zasoby i treści publiczne oraz e-usługi wraz ze szkoleniem personelu. Znak sprawy DE.52.1.11.2022.PG
Dodano: 2023-03-29 - Rozbudowa, wdrożenie, uruchomienie i serwis systemu LIS w dwóch lokalizacjach DCOPIH we Wrocławiu: przy ul. Fieldorfa 6 oraz Grabiszyńska 105.
Dodano: 2023-03-08