Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Skwierzyna długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 3.690.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy zł) na sfinansowanie rozchodów oraz planowanego w 2012 roku deficytu budżetu gminy

Urząd Miejski w Skwierzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-440 Skwierzyna, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7 216 529
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Skwierzynie
    ul. Rynek 1 1
    66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie
    tel. 095 7 216 529
    REGON: 00052997690921
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Skwierzyna długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 3.690.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy zł) na sfinansowanie rozchodów oraz planowanego w 2012 roku deficytu budżetu gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Skwierzyna w 2012 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 3.690.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), z przeznaczeniem na sfinansowanie rozchodów oraz planowanego w 2012 roku deficytu budżetu Gminy. - wysokość kredytu 3.690.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) - waluta kredytu - PLN - okres spłaty: 2012 -2017 r. Zgodnie z § 5 Uchwały nr XXVII/206/12 z dnia 27 września 2012 r w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu, Rada Miejska powierzyła wykonanie uchwały Burmistrzowi Skwierzyny. Kredyt przeznaczony jest na sfinansowanie rozchodów oraz planowanego w 2012 deficytu budżetu gminy. Okres kredytowania - w latach 2012 - 2017, zgodnie z harmonogramem spłat rat zaciągniętego kredytu - zał. do siwz Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego nastąpi nie później niż do dnia 28 grudnia 2012 r. Spłata kredytu wraz z odsetkami następować będzie z dochodów własnych gminy w latach 2012 do 2017, przy czym spłata odsetek rozpocznie się w roku 2012, zgodnie z załączonym do SIWZ harmonogramem spłat. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1 M powiększonej o oferowaną marżę banku. Marża nie może ulec zwiększeniu w okresie spłaty kredytu. Do obliczenia wysokości odsetek należy przyjąć, że rok składa się z 365 dni; a WIBOR 1 M - z dnia 12 grudnia 2012 r. wynosi 4,36. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie: 1) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 2) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego. - Wybrany wykonawca (bank) nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. Zamawiający informuje, że uzyskał pozytywną opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w zakresie możliwości spłaty kredytu długoterminowego w kwocie 3.690.000,00 zł - uchwała nr 699/2012 z dnia 6 grudnia 2012 r. Spłata kredytu przed terminem, nie wiąże się z dodatkowymi kosztami obsługi. Spłata kapitału będzie następowała kwartalnie w terminach i kwotach określonych w HARMONOGRAMIE SPŁATY - zał do siwz Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. Z tytułu obsługi kredytu nie będą pobierane żadne opłaty i prowizje poza ujętymi w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach