Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych w czterech budynkach biurowych i powierzchni zewnętrznych w sąsiedztwie budynków oraz dozorowania i ochrony osób. Postępowanie poniżej 130 tys. euro.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-225 Zielona Góra, ul. Lwowska 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3272389 , fax. 068 3272006
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze
    ul. Lwowska 25 25
    65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3272389, fax. 068 3272006
    REGON: 01034470800657
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych w czterech budynkach biurowych i powierzchni zewnętrznych w sąsiedztwie budynków oraz dozorowania i ochrony osób. Postępowanie poniżej 130 tys. euro.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek zlokalizowany w Lubsku przy ul. 3 Maja 3 i Grabiku Nr 106 1. W zakresie usługi ochrony należy: Do obowiązków pracowników służby ochronnej należy zabezpieczenia mienia Zamawiającego, znajdującego się na terenie nieruchomości objętej ochroną, przed kradzieżą, włamaniem i uszkodzeniem oraz zapobieganie pożarom, zalaniom pomieszczeń itp. wypadkom losowym, w przypadku możliwości zaobserwowania i stwierdzenia tych zjawisk. Ochrona oraz monitorowanie nieruchomości w Lubsku polegała będzie na pełnieniu służby ochronnej całodobowo, w systemie zmian, we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, tak aby jeden pracownik zapewnił ochronę obiektu przez cały czas. Budynek zlokalizowany w Grabiku chroniony jest przez system elektroniczny z dojazdem grupy interwencyjnej. Usługa powinna być wykonywana w formie obchodu wyznaczonego terenu i pomieszczeń wewnętrznych w budynku biurowym oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego terenu wokół nieruchomości - dot. budynku w Lubsku. Przedmiot zamówienia obejmuje w tym zakresie: - budynek 1-piętrowy (podpiwniczony), kotłownia stało palna, z wejściem głównym i ewakuacyjnym w Lubsku, przy ul. 3 Maja 3, teren nie ogrodzony, - budynek 1-piętrowy (podpiwniczony), kotłownia olejowa, z wejściem głównym i bocznym) w Grabiku Nr 106, teren ogrodzony - świadczenie usługi portierskiej - w budynku w Lubsku, -ochrona pomieszczeń użytkowych i mienia, - obsługa pieca c.o. (100 KW), - obsługa kurierska - codziennie przywiezienie korespondencji z poczty, - wykonywanie drobnych prac konserwatorskich. 2. W zakresie usługi sprzątania. W zakres usług sprzątania wewnętrznych powierzchni w budynku biurowym w Lubsku wchodzą: a) pomieszczenie archiwum - parter, b) pomieszczenia biurowe zlokalizowane na I- szym piętrze (sala konferencyjna, pokój socjalny, ksero) c) łazienki (3 szt.) d) korytarze komunikacyjne na parterze i na I-szym piętrze, e) schody, podesty i spoczniki w obu klatkach schodowych, wraz ze schodami do korytarza piwnicznego f) pomieszczenie portierni na parterze oraz pomieszczenie kotłowni - węzła cieplnego w piwnicy - kotłownia stało palna, g) Powierzchnia biurowa ogółem: ok. 500 m2, h) klatki schodowe, korytarze - 2 szt. i) mycie okien (2 razy do roku wiosna i jesienią) szt. 42 j) pranie firan (raz w roku - wiosną), k) prace sprzątania mają być wykonywane od godz. 16-20, W zakres usług sprzątania wewnętrznych powierzchni w budynku biurowym w Grabiku wchodzą: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych ok. 150 m2, b) klatka schodowa i korytarz (szt. 1) c) toalety (szt. 2), d) mycie okien (2 razy do roku wiosna i jesienią) szt. 21 e) pranie firan (raz w roku - wiosną), f) prace sprzątania mają być wykonywane dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) w godzinach urzędowania tj. od godz. 7-15, g) obsługa urządzeń centralnego ogrzewania w budynku zlokalizowanym w Lubsku - całodobowo w wszystkie dni tygodnia oraz niedziele i święta - w okresie grzewczym. h) kotłownia w Grabiku opalana jest olejem opałowym (automatyczna). 3. W zakresie usług sprzątania powierzchni zewnętrznych wokół budynku: a) teren zewnętrzny - zamiatanie i odśnieżanie chodników wzdłuż budynku biura, koszenie trawy, Budynek zlokalizowany w Popęszycach Nr 19B i Sławie przy ul. Henryka Pobożnego 1 1. W zakresie usługi ochrony należy: Do obowiązków pracowników służby ochronnej należy zabezpieczenia mienia Zamawiającego, znajdującego się na terenie nieruchomości objętej ochroną, przed kradzieżą, włamaniem i uszkodzeniem oraz zapobieganie pożarom, zalaniom pomieszczeń itp. wypadkom losowym, w przypadku możliwości zaobserwowania i stwierdzenia tych zjawisk. Ochrona oraz monitorowanie nieruchomości w Popęszycach polegała będzie na pełnieniu służby ochronnej w godzinach wolnych od pracy. Natomiast w Sławie patrol objazdowy. Przedmiot zamówienia obejmuje w tym zakresie: - budynek 1-piętrowy (podpiwniczony) z poddaszem użytkowym z wejściem głównym w Popęszycach teren nie ogrodzony, - budynek parterowy (nie podpiwniczony z wejściem głównym w Sławie), teren ogrodzony - ochrona pomieszczeń użytkowych i mienia, 2. W zakresie usługi sprzątania. W zakres usług sprzątania wewnętrznych powierzchni w budynku biurowym w Popęszycach wchodzą: a) pomieszczenie archiwum na parterze, I-szym piętrze i poddaszu, b) pomieszczenia biurowe zlokalizowane na I- szym piętrze, na parterze sala przedszkolna c) łazienki (4 szt.) d) korytarze komunikacyjne na parterze i I-szym piętrze, e) schody, podesty i spoczniki w obu klatkach schodowych, wraz ze schodami do korytarza piwnicznego, f) pomieszczenie kotłowni - ogrzewanie olejowe (piec i zbiorniki na olej na parterze), g) Powierzchnia biurowa ogółem: ok. 600 m2, w tym pomieszczenia archiwalne, h) klatki schodowe, korytarze - 1 szt. i) mycie okien (2 razy do roku wiosna i jesienią) szt. 52 j) pranie firan (raz w roku - wiosną), k) prace sprzątania mają być wykonywane od godz. 15-20, W zakres usług sprzątania wewnętrznych powierzchni w budynku biurowym w Sławie wchodzą: i) sprzątanie pomieszczeń biurowych ok. 85 m2, j) korytarz (szt. 1) k) toalety (szt. 2), l) mycie okien (2 razy do roku wiosna i jesienią) szt. 4 m) pranie firan (raz w roku - wiosną), n) prace sprzątania mają być wykonywane dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) w godzinach urzędowania tj. od godz. 7-15, 3. W zakresie usług sprzątania powierzchni zewnętrznych wokół budynku: a) teren zewnętrzny - zamiatanie i odśnieżanie chodników wzdłuż budynku biura, koszenie trawy, b) utrzymywanie rabat kwiatowych przy budynku w Popęszycach. Szczegółowe wymagania dotyczące jakości używanych środków czystości oraz art. higienicznych. Zamawiający wymaga, aby zaproponowane i wykorzystywane w wykonywaniu powierzonych czynności środki czystości (dezynfekcyjne, myjące, czyszczące, konserwujące i dezodorujące) spełniały następujące warunki : a) posiadały neutralny delikatny zapach, były antypoślizgowe oraz nie zostawiały smug, b) stosowane środki powinny być dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, c) papier toaletowy oraz ręczniki papierowe w kolorze innym niż szary. d) mydło w toaletach w płynie, Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do projektu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach