Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Siechnice dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 40 935 000,00 PLN, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 – Udzielenie w roku 2020 kredytu długoterminowego w wysokości 23 000 000,00 PLN Zadanie 2 - Udzielenie w roku 2021 kredytu długoterminowego w wysokości 17 935 000,00 PLN

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Siechnice dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 40 935 000,00 PLN, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 – Udzielenie w roku 2020 kredytu długoterminowego w wysokości 23 000 000,00 PLN Zadanie 2 - Udzielenie w roku 2021 kredytu długoterminowego w wysokości 17 935 000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie Gminie Siechnice dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 40 935 000,00 PLN, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 – Udzielenie w roku 2020 kredytu długoterminowego w wysokości 23 000 000,00 PLN Zadanie 2 - Udzielenie w roku 2021 kredytu długoterminowego w wysokości 17 935 000,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), najpóźniej do terminu składania ofert. Wadium powinno być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej, 4) gwarancji ubezpieczeniowej lub 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 6) Jeżeli wadium składane będzie w pieniądzu należy je przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy Oddział Siechnice nr 78 9584 1092 2010 1000 0101 0008 z dopiskiem zawierającym tytuł niniejszego postępowania. - w terminie zapewniającym jego wpływ na ww konto do czasu złożenia ofert. Dowód wpłaty wadium (potwierdzoną kserokopię) należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach (gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe), należy je złożyć w dniach urzędowania do depozytu znajdującego się w kasie Urzędu pok. nr 112, w godz. 8:00 – 13:00 w terminie składania ofert. Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. Zwrot wadium przetargowego wykonawcom nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 poz. 1843). Sytuacje skutkujące zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli jego wniesienia zażądano w niniejszej SIWZ. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli:  wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe ( Dz.U. z 2018, poz. 2187), a w przypadku określonym w wart. 178 ust.1 Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: Wypełniony i podpisany Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2) UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – składa JEDZ dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 2). b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału postępowania składa JEDZ dotyczące podwykonawców (Załącznik nr 2). c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie się ubiegający o zamówienia w zakresie w jakim go dotyczą. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 i 25 Ustawy, zgodnie z art. 25a Ustawy, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). Jednolity europejski dokument zamówienia jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji Wykonawcy na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. a) Komisja Europejska udostępniła bezpłatną usługę internetową dla wykonawców w zakresie elektronicznego wypełniania ESPD, pod następującym adresem: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=pl b) JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę/wniosek wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (Załącznik nr 2). Wraz z Ofertą zobowiązanie (oryginał) podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3) – jeżeli dotyczy Wykonawcy. Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów – jeżeli dotyczy. Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania:  podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.  oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.  Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej. Dokumenty i oświadczenia składane po otwarciu ofert Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, z późniejszymi zmianami), złożyli odrębne oferty, częściowe oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadza do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach