Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy w kwocie do 17 200 000 PLN na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz finansowanie planowanego deficytu.

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 600 , fax. 748 111 588
  • Data zamieszczenia: 2017-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    Henryka Sienkiewicza 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 600, fax. 748 111 588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy w kwocie do 17 200 000 PLN na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz finansowanie planowanego deficytu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie: 17 200 000 PLN 2. Warunki kredytu: 1) kwota i waluta kredytu: 17 200 000 PLN, 2) wypłata kredytu w transzach na rachunek podstawowy budżetu: 75 9588 0004 9700 0299 2000 0030, na pisemny wniosek o uruchomienie transzy: I transza do 30.11.2017 r. kwota: 5 000 000 PLN II transza do 15.12.2017 r. kwota: 5 000 000 PLN III transza do 27.12.2017 r. kwota: 7 200 000 PLN 3) okres kredytowania: – 10 lat i 2 miesiące, tj. do 31.12.2027 r. 4/ spłata kredytu – od 31.1.2018 r. do 31.12.2027 r., 5) raty kapitałowe płatne łącznie z ratą odsetkową w ostatnim roboczym dniu miesiąca, przewidywany harmonogram spłaty i wysokość rat kapitału: — w latach 2018-2020 36 rat po 10 000 PLN — w latach 2021-2024 48 rat po 200 000 PLN — w roku 2025 11 rat po 200 000 PLN i 1 rata 240 000 PLN — w latach 2026-2027 24 raty po 200 000 PLN 6) za datę spłaty kredytu rozumie się datę wpływu środków na rachunek banku 7) kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej, równej wysokości stawki WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę kredytodawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty, przy czy stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy 8) marża banku – stała w całym okresie kredytowania, obejmuje wszelkie opłaty, prowizje i inne koszty oraz korzyści bankowe 9) zmiana wysokości oprocentowania kredytu następuje pierwszym dniu następującym po zakończeniu okresu odsetkowego, kredytodawca informuje kredytobiorcę o wysokości oprocentowania i wysokości raty odsetkowej na piśmie na 7 dni przed terminem płatności 10) do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni 11) kredytobiorca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu transz i harmonogramu spłat kredytu oraz do wcześniejszej spłaty kredytu lub prolongaty raty kredytu niż to będzie określone w umowie bez obciążenia dodatkowymi kosztami, powyższe zmiany będą wprowadzane do umowy w formie aneksu 12) sposób zabezpieczenia kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, winien wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawcy posiadali uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności , jeżeli ustawy szczegółowe nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach