Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Miasto Łęczyca bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 4 000 000,00 zł., na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2018 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów

Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
    ul. Marii Konopnickiej 14
    99100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
    REGON: 61101547700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Miasto Łęczyca bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 4 000 000,00 zł., na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2018 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kredyt długoterminowy, złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania. 2. Kwota kredytu: 4 000 000,00 zł (słownie zł.: cztery miliony złotych 00/100) 3. Termin rozpoczęcia usługi – od daty zawarcia umowy. 4. Udzielenie kredytu w transzach- wypłata ostatniej transzy do 31.12.2018r. 5. Rozpoczęcie spłaty kredytu - 31.05.2019r.- spłata ostatniej raty – 31.12.2025r. 6. Spłata kapitału - według następującego harmonogramu Raty Termin Kwota I rata 31.05.2019 r. 200.000,- II rata 31.03.2020 r. 50.000,- III rata 28.02.2021 r. 100.000,- IV rata 31.05.2021 r. 100.000,- V rata 28.02.2022 r. 100.000,- VI rata 31.05.2022 r. 100.000,- VII rata 30.09.2022 r. 200.000,- VIII rata 28.02.2023 r. 100.000,- IX rata 31.03.2023 r. 300.000,- X rata 31.05.2023 r. 200.000,- XI rata 31.07.2023 r. 200.000,- XII rata 30.09.2023 r. 200.000,- XIII rata 31.12.2023 r. 200.000,- XIV rata 31.03.2024 r. 250.000,- XV rata 30.06.2024 r. 250.000,- XVI rata 31.10.2024 r. 250.000,- XVII rata 31.12.2024 r. 250.000,- XVIII rata 31.03.2025 r. 250.000,- XIX rata 30.06.2025 r. 250.000,- XX rata 31.10.2025 r. 200.000,- XXI rata 31.12.2025 r. 250.000,- 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 1997r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn.zm.) oraz, że posiada (aktualne) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn.zm.), a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Umowę konsorcjum – jeżeli dotyczy 3) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. 4) Informację o braku przynależności wykonawcy do grupy kapitałowej / lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp. 5) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach