Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Lidzbark długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy z przeznaczeniem na następujące zadania inwestycyjne: 1. „Przebudowa drogi gminnej od m.Wawrowo w kierunku m.Marszewnica” 2. „Poprawa efektywności energetycznej budynków SP Kiełpiny oraz SP Słup” 3. „Adaptacja budynku przy ul. Zieluńskiej na utworzenie żłobka w Lidzbarku” 4. „Przebudowa targowiska miejskiego w Lidzbarku”

Gmina Lidzbark ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, Sądowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 961 505 , fax. 236 962 107
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark
    Sądowa 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 961 505, fax. 236 962 107
    REGON: 13037794200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Lidzbark długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy z przeznaczeniem na następujące zadania inwestycyjne: 1. „Przebudowa drogi gminnej od m.Wawrowo w kierunku m.Marszewnica” 2. „Poprawa efektywności energetycznej budynków SP Kiełpiny oraz SP Słup” 3. „Adaptacja budynku przy ul. Zieluńskiej na utworzenie żłobka w Lidzbarku” 4. „Przebudowa targowiska miejskiego w Lidzbarku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 .Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu Gminie Lidzbark długoterminowego kredytu w wysokości 1.450.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego. 2. Kredyt w wyskości 1.450.000,00 zł zostanie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na następujące zadania inwestycyjne zgodnie z Zarządzeniem nr 54/17 Burmistrza Lidzbarka z dnia 26 czerwca 2017 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy: 1. „Przebudowa drogi gminnej od m.Wawrowo w kierunku m.Marszewnica” 2. „Poprawa efektywności energetycznej budynków SP Kiełpiny oraz SP Słup” 3. „Adaptacja budynku przy ul. Zieluńskiej na utworzenie żłobka w Lidzbarku” 4. „Przebudowa targowiska miejskiego w Lidzbarku”. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ: 3. 1. Usługa udzielenia długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1.450.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu. Wysokość udzielonego kredytu 1.450.000 zł uruchomionego w transzach do dnia 15.12.2017 r. przekazywanych na konto bankowe kredytobiorcy – zamawiającego – BS w Działdowie z/s w Lidzbarku 83 8215 0006 2001 0000 0941 0032. Na cenę brutto oferty składają się opłaty, odsetki i inne podobne koszty związane z udzieleniem zamawiającemu kredytu bankowego. 3.2.Karencja Karencja w spłacie kredytu do dnia 30 września 2018 r. 3.3.Warunki spłaty kredytu Raty udzielonego kredytu płatne po upływie karencji, w następujących terminach i wysokościach: - do 30.09.2018 r. – 80.000 zł - do 30.06.2019 r. – 40.000 zł, do 31.12.2019 r. – 40.000 zł - do 30.06.2020 r. – 40.000 zł, do 31.12.2020 r. – 40.000 zł - do 30.06.2021 r. – 250.000 zł, do 31.12.2021 r. – 290.000 zł - do 30.06.2022 r. – 200.000 zł, do 31.12.2022 r. – 200.000 zł - do 30.06.2023 r. – 135.000 zł do 31.12.2023 r. – 135.000 zł 3.4.Spłatę odsetek w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu począwszy od momentu uruchomienia transzy kredytu pod warunkiem otrzymania pisemnego zawiadomienia z Banku kwoty odsetek z wyprzedzeniem siedmiodniowym. Oprocentowanie kredytu ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 3M na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego dzień podpisania umowy. Przy naliczeniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Bank jest zobowiązany zastosować stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. 3.5.Wcześniejsza spłata kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych dla kredytobiorcy. 3.6.Możliwość rezygnacji z uruchomienia całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 3.7.Zabezpieczeniem kredytu jest weksel in blanco. 3.8.Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. O wysokości oprocentowania oraz o zmianie oprocentowania udzielający kredytu powiadamia kredytobiorcę pisemnie. Poza kwestiami określonymi w ofercie, wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. W celu złożenia oferty należy przyjąć WIBOR -3M na dzień 31 lipca 2017 r. przy założeniu uruchomienia kredytu w dwóch transzach do dnia 30.09.2017 – 300.000 zł oraz do dnia 15.12.2017 r. – 1.150.000 zł na wniosek Zamawiającego. 3.9. Rozliczenie wyłącznie w walucie polskiej PLN. 3.10. Bank przedstawia projekt umowy kredytowej – załącznik do oferty wraz z informacją o wysokości prognozowanych odsetek od kredytu z rozbiciem na poszczególne lata kredytowania. 3.11. Kalendarz odsetkowy 365/365 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający ustala wadium na cały przedmiot zamówienia w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 07 8215 0006 2001 0000 0941 0042 z dopiskiem „ nazwa Wykonawcy,nr sprawy: BiGK.271.1.12.2017”. 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6.Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Zamawiającego) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu beneficjenta, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu beneficjenta z żądaniem zapłaty). 7.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie- art. 46 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie – art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1988 z póź. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument wadium w oryginale - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna. 2. Pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa, potwierdzające posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, również w sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej http://bip.umig.lidzbark.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach