Przetargi.pl
„Udzielenie Gminie Łękawica kredytu długoterminowego w kwocie 843.000,00 zł

Gmina Łękawica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-321 Łękawica, ul. Wspólna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 651 601 , fax. 338 651 701
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łękawica
    ul. Wspólna 24
    34-321 Łękawica, woj. śląskie
    tel. 338 651 601, fax. 338 651 701
    REGON: 72182634000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lekawica.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie Gminie Łękawica kredytu długoterminowego w kwocie 843.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie Gminie Łękawica kredytu długoterminowego w kwocie 843.000,00 zł (słownie: osiemset czterdzieści trzy tysiące 00/100 złotych) w tym: a) kredyt na spłaty w wysokości 670.000,00 zł; b) kredyt na finansowanie planowanego deficytu w wysokości 173.000,00 zł. 2) Okres kredytowania –do dnia 31.12.2025 r.; 3) Oprocentowanie kredytu: stawka bazowa, jaką jest WIBOR dla terminu 1 miesięcznego ustalanego z ostatniego dnia roboczego kończącego kwartał poprzedzający miesiąc naliczenia odsetek + stała marża obowiązująca w okresie kredytowania. 4) Waluta kredytu: PLN (polski złoty). 5) Spłata kredytu następować będzie w okresach kwartalnych – w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał - zgodnie z harmonogramem począwszy od dnia 31.03.2024 r. 6) Uruchomienie kredytu następować będzie w dwóch transzach, w terminie do dnia 10.12.2019 roku, na podstawie pisemnej (mailem) informacji Kredytobiorcy o terminie i wysokości uruchamianej transzy, która wpłacona będzie w złotych /PLN/ na rachunek bankowy Zamawiającego. 7) Uruchomienie poszczególnych transz kredytu następuje po złożeniu przez Kredytobiorcę pisemnej (mailem) dyspozycji wypłaty, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu. Maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego czas uruchomienia kredytu: do trzech dni roboczych od dnia złożenia przez Kredytobiorcę pisemnej dyspozycji wypłaty. 8) Spłata odsetek następować będzie miesięcznie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez Wykonawcę do Zamawiającego. Dniem spłaty odsetek jest ostatni dzień miesiąca. Termin pierwszej spłaty kredytu 31.03.2020. 9) Kredyt przeznaczony jest na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 670.000,00 zł oraz na finansowanie planowanego deficytu w wysokości 173.000,00 zł. 10) Zamawiający ma prawo ograniczenia w skorzystaniu kredytu (tj. wykorzystanie mniejszej kwoty kredytu) bez ponoszenia dodatkowych opłat, kosztów z tego tytułu. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. 11) Rezygnacja z części kredytu następuje w formie oświadczenia złożonego na piśmie z 3 dniowym wyprzedzeniem. 12) Za okres obrachunkowy przyjmuje się 365/366 dni. 13) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. 14) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie usługi związane z udzielaniem kredytu na podstawie umowy o pracę. 15) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 14 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 16) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 17) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 15 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 14 czynności. 18) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 19) W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, która zamierza im powierzyć, podania nazw firm podwykonawców (zgodnie z załącznikiem nr 1 SIWZ ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia/zezwolenie upoważniające do wykonywania czynności bankowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach