Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Łask długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.600.000,00 zł (słownie: dwa miliony sześćset tysięcy złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Łask ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6768300 , fax. 043 6768388
  • Data zamieszczenia: 2011-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
    ul. Warszawska 14 14
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6768300, fax. 043 6768388
    REGON: 73093451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Łask długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.600.000,00 zł (słownie: dwa miliony sześćset tysięcy złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa bankowa dotycząca zaciągnięcia przez Gminę Łask długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.600.000,00 PLN (słownie: dwa miliony sześćset tysięcy PLN) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów 2. Spłata odsetek następować będzie kwartalnie, w ostatnim dniu roboczym kwartału. Termin spłaty pierwszych odsetek: 31.03.2012 r. 3. Kredyt spłacany będzie w latach 2012-2016. W przypadku gdy dzień spłaty kredytu (kapitału) będzie dniem wolnym od pracy, spłata kredytu będzie przypadała na pierwszy dzień roboczy następujący po tym dniu. 4. Spłata kapitału następować będzie w terminach: 1. do 31.03.2012 r. - 125.000,00 zł 2. do 30.06.2012 r. - 125.000,00 zł 3. do 30.09.2012 r. - 125.000,00 zł 4. do 31.12.2012 r. - 125.000,00 zł 5. do 31.03.2013 r. - 125.000,00 zł 6. do 30.06.2013 r. - 125.000,00 zł 7. do 30.09.2013 r. - 125.000,00 zł 8. do 31.12.2013 r. - 125.000,00 zł 9. do 31.03.2014 r. - 25.000,00 zł 10. do 30.06.2014 r. - 25.000,00 zł 11. do 30.09.2014 r. - 25.000,00 zł 12. do 31.12.2014 r. - 25.000,00 zł 13. do 31.03.2015 r. - 187.500,00 zł 14. do 30.06.2015 r. - 187.500,00 zł 15. do 30.09.2015 r. - 187.500,00 zł 16. do 31.12.2015 r. - 187.500,00 zł 17. do 31.03.2016 r. - 187.500,00 zł 18. do 30.06.2016 r. - 187.500,00 zł 19. do 30.09.2016 r. - 187.500,00 zł 20. do 31.12.2016 r. - 187.500,00 zł 5. Przewidywana realizacja kredytu w okresie od 26 września do 30 grudnia 2011 roku. Uwaga! Jest to przewidywany (pożądany) termin wykorzystania kredytu, przy czym uruchomienie kredytu nastąpi po ostatecznym rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy. 6. Uruchomienie kredytu nastąpi w 2011 roku w transzach i kwotach uzgodnionych z Wykonawcą. 7. Uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji zamawiającego złożonej w Banku nie później niż na dwa dni robocze przed planowaną datą wypłaty. 8. Odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia kredytowego. 9. Przy obliczaniu oprocentowania należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w roku oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu. 10. Bank nie będzie pobierał opłat od niewykorzystanej kwoty kredytu długoterminowego. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 12. Środki z kredytu mają zostać przelane na rachunek bieżący gminy. 13. Oprocentowanie kredytu przy założeniu kwartalnej spłaty kapitału i odsetek składające się ze zmiennej stawki bazowej WIBOR 3M plus stała marża banku ustalona na dzień złożenia oferty w całym okresie kredytowania. 14. Wysokość stawki WIBOR 3M z pierwszego dnia roboczego kwartału, za który liczone będą odsetki. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 16. Zamawiający wymaga dołączenia do składanych ofert harmonogramu spłat rat i odsetek kredytu. 17. W razie braku dyspozycji kredytu, w czasie określonym w punkcie 7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania za poniesione straty na ogólnych zasadach. 18. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Informujemy, że na wekslu in blanco Skarbnik Gminy nie będzie składał kontrasygnaty. Podpis kontrasygnujący będzie składał tylko na umowie kredytowej. Takie postępowanie jest zgodne ze stanowiskiem wyrażonym przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Łodzi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 15 września 2011 r. do godz. 10.30, wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 1.2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 1.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą (oryginału nie złączać trwale z ofertą). 1.5. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lask.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach