Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Kobylin kredytu długoterminowego do kwoty 1.097.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłaty rat wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Kobylin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-740 Kobylin, ul. Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 482 401
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylin
    ul. Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    63-740 Kobylin, woj. wielkopolskie
    tel. 655 482 401
    REGON: 41105054000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Kobylin kredytu długoterminowego do kwoty 1.097.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłaty rat wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi udzielania kredytu długoterminowego do kwoty 1.097.000,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćdziesiąt siedem tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na następujących warunkach: 1) kredyt złotowy; 2) okres kredytowania – 9 lat; 3) oprocentowanie kredytu (zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik WIBOR 1M, stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy); 4) marża Wykonawcy, stała w okresie kredytowania (obowiązywaniu umowy); 5) karencja w spłacie kredytu do 25 maja 2021r.; 6) spłata kapitału – w ratach rocznych (załącznik nr 5), 7) spłata odsetek – na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu, w okresach miesięcznych; wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu; w przypadku wcześniejszej spłaty części kapitału odsetki płatne będą od faktycznego zadłużenia i nie będzie pobierana prowizja z tego tytułu. (Uwaga: w przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu i odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę najpóźniej w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty); 8) uruchomienie kredytu po otrzymaniu pisemnej dyspozycji w dwóch transzach: I transza – 50% do 31.10.2018r. II transza – 50% do 30.11.2018r. 9) zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco z deklaracją wekslową; 10) prowizja za uruchomienie kredytu pobierana przy uruchomieniu kredytu; 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z części przyznanego kredytu, bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu niewykorzystania przyznanego kredytu; 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, przy czym ewentualna spłata nastąpi po zawiadomieniu Wykonawcy o planowanej przedterminowej spłacie przynajmniej z 10 dniowym wyprzedzeniem. 13) W przypadku wejścia Polski do strefy euro kredyt zostanie przewalutowany bez dodatkowych opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (Załącznik Nr 1). 2) Wypełnione i podpisane Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 i 3). 3) Projekt umowy o kredyt uwzględniający warunki kredytowania określone w SIWZ. 4) Pełnomocnictwo osób upoważnionych do reprezentowania Oferenta dla osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach