Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 1.238.400 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2019r.

Gmina Izbicko ogłasza przetarg

  • Adres: 47-180 Izbicko, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 461 72 21 , fax. 0-77 463 12 54
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbicko
    ul. Powstańców Śląskich 12
    47-180 Izbicko, woj. opolskie
    tel. 0-77 461 72 21, fax. 0-77 463 12 54
    REGON: 53296100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 1.238.400 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2019r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 1.238.400 zł ( słownie: jeden milion dwieście trzydzieści osiem tysięcy czterysta złotych) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidywanych do realizacji w 2019r. m.in.: 1) Poprawa efektywności energetycznej w budynku PSP w Izbicku – kwota 948.900 zł 2) Ochrona różnorodności biologicznej Województwa Opolskiego poprzez zagospodarowanie terenu gminnego położonego przy zespole parkowo-pałacowym w Izbicku w oparciu o gatunki rodzime wraz z odnowieniem alei lipowej – 234.500 zł 3) Budowa dróg osiedlowych w Otmicach – kwota 55.000 zł Kredyt o którym mowa wyżej spłacony będzie w latach 2020-2027 w ratach półrocznych, odsetki natomiast miesięcznie od 2019 do 2027 roku. Źródłem spłaty kredytu wraz z należnym odsetkami będą dochody własne Gminy Izbicko zabezpieczone z podatku rolnego i podatku od nieruchomości. Zabezpieczeniem wykonania warunków umowy kredytu ze strony Gminy będzie weksel własny „in blanco” z deklaracją wekslową. Harmonogram spłaty kredytu: Data spłaty raty Kredyt 1.238.400 20.05.2020 4.500 20.11.2020 4.500 20.05.2021 21.000 20.11.2021 21.000 20.05.2022 21.000 20.11.2022 21.000 20.05.2023 80.000 20.11.2023 80.000 20.05.2024 90.000 20.11.2024 90.000 20.05.2025 90.000 20.11.2025 90.000 20.05.2026 155.500 20.11.2026 155.500 20.05.2027 155.500 20.11.2027 158.900 Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 20.11.2027r. Okres karencji w spłacie kredytu obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 20.05.2020r., Odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne do 10 następnego miesiąca począwszy od listopada 2019r. Oprocentowanie kredytu według stopy WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca + stała marża banku ( marża banku może być również ujemna) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat z tytułu udzielania kredytu oraz za ewentualne sporządzenie aneksów. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W przypadku spłaty części kapitału lub całości odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia. Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu oprocentowanie będzie naliczone na zasadach zaproponowanych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U.2018.2187) , a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, pełnomocnictwo- jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach