Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Brenna w 2020 roku kredytu krótkoterminowego

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Brenna w 2020 roku kredytu krótkoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego złotowego dla Gminy Brenna w wysokości 5.000.000,00 złotych (słownie: pięć milionów złotych 00/100). Cel kredytowania: kredyt krótkoterminowy na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Brenna. Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020 r. Okres spłaty: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020 r. Uruchomienie kredytu: dzień podpisania umowy będzie jednocześnie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, natomiast uruchomienie kredytu nastąpi poprzez wpłatę kwoty kredytu na konto Zamawiającego. O konieczności uruchomienia kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę faksem z 3 albo 2 albo 1 dniowym wyprzedzeniem (ustalonym na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę), bez składania odrębnego, podlegającego rozpatrzeniu wniosku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa 14.02.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek posiadania przez Wykonawcę uprawnień do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia - Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, tj. zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2357 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed wejściem w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]; c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach