Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 749 829,85 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

Gmina Tarnogród ogłasza przetarg

  • Adres: 23-420 Tarnogród, T. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 897 161, , fax. 846 897 731
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnogród
    T. Kościuszki 5
    23-420 Tarnogród, woj. lubelskie
    tel. 846 897 161, , fax. 846 897 731
    REGON: 00055148000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnogrod.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 749 829,85 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 749 829,85 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 2. Maksymalny termin na uruchomienie kredytu przez Wykonawcę wynosi 5 dni roboczych. 3. Podstawą do uruchomienia kredytu będzie złożona przez Zamawiającego dyspozycja wypłaty kredytu. Dyspozycja wypłaty kredytu może być przesłana do Wykonawcy pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub faksem, najpóźniej do dnia 31.12.2019 r. 4. Okres kredytowania – 85 miesięcy 5. Okres karencji w spłacie kapitału – 1 miesiąc 5. Spłata kredytu w latach 2020-2026 w 84 ratach miesięcznych w wysokości: 5.1 11 rat (styczeń-listopad 2020) w kwocie po 61.700 zł; 12 rata (grudzień 2020) w kwocie 61.890,00 zł; 5.2 11 rat (styczeń-listopad 2021) w kwocie po 51.900,00 zł; 12 rata (grudzień 2021) w kwocie 52.373,00 zł; 5.3 11 pierwszych rat (styczeń-listopad 2022) w kwocie po 33.700,00 zł; 12 rata (grudzień 2022) w kwocie 33.900,00 zł; 5.4 11 rat (styczeń-listopad 2023) w kwocie po 27.600,00 zł; 12 rata (grudzień 2023) w kwocie 27.727,00 zł; 5.5 11 rat (styczeń-listopad 2024) w kwocie po 20.000,00 zł; 12 rata (grudzień 2024) w kwocie 20.839,85 zł; 5.6 11 rat (styczeń-listopad 2025) w kwocie po 17.000,00 zł; 12 rata (grudzień 2025) w kwocie 17.600,00 zł; 5.7 11 rat (styczeń-listopad 2026) w kwocie po 17.000,00 zł; 12 rata (grudzień 2026) w kwocie 17.600,00 zł przy czym I rata płatna ostatniego dnia roboczego miesiąca stycznia 2020 r., a ostatnia rata płatna ostatniego dnia roboczego miesiąca grudnia 2026 r. 6. Zamawiający zastrzega sobie modyfikację harmonogramu spłaty kredytu, który zostanie zaakceptowany przez Wykonawcę, w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu. 7. Spłata odsetek w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przesłanego drogą elektroniczną do Zamawiającego przez Wykonawcę. 8. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu i płatne ostatniego roboczego dnia każdego miesiąca. 9. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie obowiązywania kredytu. 10. Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu. 11. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty i płatne w dniu spłaty kredytu. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części bez ponoszenia dodatkowych opłat. 13. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy kredytu Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia spłaty kredytu maksymalnie o dwa lata kalendarzowe. Zmiana taka może być dokonana na pisemny wniosek Zamawiającego najpóźniej na 30 dni przed terminem wymagalności kredytu za zgodą Wykonawcy. Oprocentowanie będzie liczone na zasadach i w wysokości wynikającej z umowy jak za podstawowy okres kredytowania. 14. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne. 15. Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania Według stawki WIBOR 1M na dzień 09.10.2019 r. (tj. 1,63%) + stała marża Wykonawcy (Banku). Uwaga: Do kalkulacji ceny należy przyjąć liczbę dni rocznie 365 i rzeczywistą liczba dni w miesiącu Oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy (ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie zawarta umowa). Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego miesiąca. UWAGA: w celu wyliczenia ceny oferty jako dzień wypłaty kredytu należy przyjąć dzień 30.11.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie do prowadzenia działalności zawodowej tj. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi się wykazać spełnianiem przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 upzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy zostanie złożona tylko jedna oferta Zamawiający nie wymaga składania w/w oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach