Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 500 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Tyszowce

Gmina Tyszowce ogłasza przetarg

  • Adres: 22-630 Tyszowce, ul. 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyszowce
    ul. 3 Maja 8
    22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
    tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
    REGON: 95036905000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 500 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Tyszowce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja usługi pn. „Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 500 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Tyszowce ” 1. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 29.12.2033 r. 2. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 30.03.2023 r. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 2 500 000,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). 4. Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa 5. Spłata kredytu dokonywana będzie zgodnie z harmonogramem spłat kredytu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, w ostatnim dniu każdego kwartału z wyłączeniem ostatniego kwartału roku , gdzie spłata będzie następować 29 dnia grudnia. 6. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na jeden dzień roboczy przed podpisaniem umowy oraz stałą w całym okresie kredytowania marżę . Kolejne jednomiesięczne okresy oprocentowania będą uwzględniać stawkę WIBOR 1 M na jeden dzień roboczy przed zakończeniem miesiąca poprzedzającego ten okres wraz z stałą w całym okresie kredytowania marżę. 7. Kredyt nie może być obciążony żadnymi kosztami związanymi z wykonywaniem usługi udzielenia kredytu długoterminowego. 8. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 9. Termin wypłaty kredytu od 3 dnia po dniu podpisania umowy do 29 grudnia 2020, jednorazowo lub w transzach w zależności od potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem pkt 3. 10. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 11. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 13. Zamawiający informuje, iż na stronie internetowej, na której zamieszczona jest dokumentacja postępowania, tj. http://umtyszowce.bip.lubelskie.pl/ oraz w pozostałych zakładkach na stronie BIP Wykonawcy mogą pobrać wszelkie dokumenty i informacje dotyczące budżetu gminy Tyszowce, realizacji planowanych dochodów, realizacji planowanych wydatków, informacji o zadłużeniu, sprawozdań z wykonania budżetu, opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) uprawnienia do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 2357 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. 1. Oferta musi być sporządzania w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Skład oferty został określony w Rozdziale VI pkt. 1 niniejszej SIWZ. 3. Treść oferty musi być zgodna z treścią SIWZ. 4. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu powinny być parafowane przez wykonawcę. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie gwarantującej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 7. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze, albo osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8. Jeżeli osoba podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału musi zostać dołączone do oferty, 9. Zaleca się, aby każda strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami. Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Za kompletność złożonej oferty, która nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności. 10. Zaleca się, aby każda strona oferty była parafowana przez wykonawcę. 11. Wszystkie dokumenty składane z ofertą i na wezwanie Zamawiającego, z wyjątkiem pełnomocnictw, dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenia o udostępnieniu zasobów przez podmiot trzeci muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę, osobę upoważnioną wymienioną w dokumencie rejestracyjnym lub pełnomocnika, na każdej stronie zawierającej treść. 12. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ . Dokumenty składane w oryginale. b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia sporządzone zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenia muszą być aktualne na dzień składania ofert. Dokumenty składane w oryginale. Informacje a) zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Formularz wyceny kredytu - zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. c) harmonogram spłat kredytu sporządzony na podstawie załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ. d) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest składana przez pełnomocnika, upoważniające go do tej czynności, e) poleganie na zasobach podmiotów trzecich- załącznik nr 8 do SIWZ (jeśli dotyczy). 14. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia wymienione w Rdz. VI pkt 1 składa w oryginale każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 15. Zamawiający nie będzie wymagał, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, składał dokumenty lub oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy, który nie udostępnił swoich zasobów. 16. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oryginał oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), w którym zamieszcza informacje o tych podmiotach oraz załącznik nr 8 do SIWZ (dokument składany do oferty w formie oryginału). 17. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w Rdz. VI pkt. 7 SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów. 18. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty lub oświadczenia wymienione w Rdz. 6 pkt. 6 SIWZ Wykonawcy Ci składają łącznie, dokumenty lub oświadczenia wymienione w Rdz. VI pkt. 7 składa każdy z tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach