Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.200.000,00 złna sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chocz

Gmina Chocz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-313 Chocz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7415330 , fax. 0-62 7415685
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chocz
    Rynek 17
    63-313 Chocz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7415330, fax. 0-62 7415685
    REGON: 20585558700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.200.000,00 złna sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chocz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niezbędne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Całkowita kwota kredytu długoterminowego – 2.200.000,00 zł. 2. Kredyt winien być udzielony w dwóch transzach na wskazany rachunek bankowy budżetu Gminy Chocz: I transza w kwocie 1.200.000,00 zł – termin uruchomienia transzy 31.07.2020r. II transza w kwocie 1.000.000,00 zł – termin uruchomienia transzy 30.09.2020r. 3. Wysokość i termin przekazania transz może ulec zmianie. 4. Spłata zaciągniętego kredytu będzie następować ze środków własnych Gminy w 44 ratach w następujących terminach: - 31.03.2021r. - 12.500,00 zł - 30.06.2021r. - 12.500,00 zł - 30.09.2021r. - 12.500,00 zł - 30.12.2021r. - 12.500,00 zł - 31.03.2022r. - 1.250,00 zł - 30.06.2022r. - 1.250,00 zł - 30.09.2022r. - 1.250,00 zł - 30.12.2022r. - 1.250,00 zł - 31.03.2023r. - 12.500,00 zł - 30.06.2023r. - 12.500,00 zł - 30.09.2023r. - 12.500,00 zł - 30.12.2023r. 12.500,00 zł - 31.03.2024r. - 25.000,00 zł - 30.06.2024r. - 25.000,00 zł - 30.09.2024r. - 25.000,00 zł - 30.12.2024r. - 25.000,00 zł - 31.03.2025r. - 25.000,00 zł - 30.06.2025r. - 25.000,00 zł - 30.09.2025r. - 25.000,00 zł - 30.12.2025r. - 25.000,00 zł - 31.03.2026r. - 65.000,00 zł - 30.06.2026r. - 65.000,00 zł - 30.09.2026r. - 65.000,00 zł - 30.12.2026r. - 65.000,00 zł - 31.03.2027r. - 80.000,00 zł - 30.06.2027r. - 80.000,00 zł - 30.09.2027r. - 80.000,00 zł - 30.12.2027r. - 80.000,00 zł - 31.03.2028r. - 80.000,00 zł - 30.06.2028r. - 80.000,00 zł - 30.09.2028r. - 80.000,00 zł - 30.12.2028r. - 80.000,00 zł - 31.03.2029r. - 80.000,00 zł - 30.06.2029r. - 80.000,00 zł - 30.09.2029r. - 80.000,00 zł - 30.12.2029r. - 80.000,00 zł - 31.03.2030r. - 80.000,00 zł - 30.06.2030r. - 80.000,00 zł - 30.09.2030r. - 80.000,00 zł - 30.12.2030r. - 80.000,00 zł - 31.03.2031r. - 88.750,00 zł - 30.06.2031r. - 88.750,00 zł - 30.09.2031r. - 88.750,00 zł - 30.12.2031r. - 88.750,00 zł R a z e m: 2.200.000,00 zł Powyższy harmonogram spłaty dotyczy zaciągnięcia przez zamawiającego kredytu w maksymalnej wysokości tj. 2.200.000,00 zł. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej niż 2.200.000,00 zł proporcjonalnemu zmniejszeniu ulegnie wysokość rat. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skrócenia lub wydłużenia okresu kredytowania oraz zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu. Skrócenie lub wydłużenie okresu kredytowania oraz zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu mogą nastąpić w przypadku: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 2) wystąpienia istotnych okoliczności mających wpływ na sytuację finansową zamawiającego (np. wyższe lub niższe wykonanie dochodów, brak możliwości spełnienia warunków 243 uofp); Wszystkie zmiany powinny być wprowadzone aneksem do umowy i zmianą harmonogramu spłaty. W przypadku: 1) przesunięcia terminu spłat rat kapitałowych w okresie kredytowania, 2) wydłużenia terminu spłaty, Kredytodawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji za wyjątkiem odsetek. 5. Okres karencji spłaty kredytu od dnia podpisania umowy do dn. 31.03.2021r., okres karencji spłaty odsetek do 30.01.2021r. Naliczanie i spłata odsetek następować będzie w ratach kwartalnych, od faktycznie wykorzystanych środków do ostatniego dnia każdego kwartału. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku tj. 365 lub 366 dni. Spłata rat odsetkowych odbywać się będzie w ostatnim dniu każdego kwartału. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi udokumentować posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj: posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 2357 ze zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofert ę składa pełnomocnik; 3) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach