Przetargi.pl
UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 5 300 000,00 ZŁ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH ZOBOWIĄZAŃ

Gmina Rymań ogłasza przetarg

  • Adres: 78-125 Rymań, ul. Szkolna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 583 127 , fax. 943 583 151
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymań
    ul. Szkolna 7
    78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 583 127, fax. 943 583 151
    REGON: 54027400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ryman.pl/index.php?id=32337

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 5 300 000,00 ZŁ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH ZOBOWIĄZAŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu długoterminowego kredytu w kwocie 5 300 000,00zł (słownie: pięć milionów trzysta tysięcy 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych przez Gminę Rymań. 2. Termin spłaty kredytu: 30.06.2026 r. 3. Spłata kredytu w okresie 7 - letnim (lata 2020-2026). 4. Spłata kredytu w 7 ratach tj.:  30.06.2020 - 600 000,00 zł  30.06.2021 - 600 000,00 zł  30.06.2022 - 800 000,00 zł  30.06.2023 - 800 000,00 zł  30.06.2024 - 800 000,00 zł  30.06.2025 - 800 000,00 zł  30.06.2026 - 900 000,00 zł Spłata odsetek – w okresach miesięcznych, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie (przypomnienie) przez Bank faksem w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. 5. Nie będą pobierane odsetki i inne opłaty za spłatę kredytu przed terminem. 6. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową i kontrasygnatą skarbnika. 7. Zamawiający nie przewiduje innych opłat i prowizji. 8. Udostępnienie kredytu nastąpi jednorazowo. 9. Prowizja płatna jednorazowo w wysokości max wartości prowizji 0,2% 10. Kredyt udziela się w oparciu o zmianę stawki depozytów międzybankowych WIBOR 3M powiększoną lub pomniejszoną o stałą marżę banku. 11. Zmiany oprocentowania będą odbywały się wraz ze zmianą stawki WIBOR 3M. 12. W okresie kredytowania odsetki naliczone będą w oparciu o kalendarz rzeczywisty (nie dotyczy obliczenia ceny oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach