Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu

Gmina Ludwin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-075 Ludwin, Ludwin
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 7570901 , fax. 0-81 7570028
  • Data zamieszczenia: 2020-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ludwin
    Ludwin 51
    21-075 Ludwin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 7570901, fax. 0-81 7570028
    REGON: 54060100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaludwin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu”. 2. Wykonawca przygotowując ofertę musi: 1) uwzględnić wszystkie koszty związane z uzyskaniem kredytu, 2) uwzględnić wszystkie koszty związane ze spłatą kredytu i podać w ofercie całkowity koszt jego spłaty za przewidywany okres kredytowania, 3) uwzględnić oprocentowanie kredytu wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (tj. październik 2020 r. plus marża bankowa). 3. Zamawiający przewiduje okres karencji i następujący terminarz spłaty kredytu 1) spłata kredytu wraz z odsetkami w ratach kwartalnych w latach 2023-2027, 2) płatność I raty kredytu wraz z odsetkami – 31 marca 2023 r., 3) odsetki od kredytu w okresie karencji, tj. od chwili wypłaty pierwszej transzy kredytu do czasu spłaty pierwszej raty będą płatne kwartalnie do ostatniego dnia każdego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy. Wzór harmonogramu spłat przygotowanego przez Bank znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzu Ofertowym Wykonawcy będącym załącznikiem do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W/w sytuacji zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych. 5. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 6. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366), aby umożliwić Zamawiającemu porównanie ofert. 7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8. Spłata odsetek w okresie karencji w spłacie kapitału będzie odbywać się zgodnie ze specyfikacją do ostatniego dnia każdego miesiąca kończącego kwartał 31.03, 30.06, 30.09, 31.12, a po upływie karencji w terminach spłat rat kapitałowych. 9. Miejsce wykonania zamówienia: Gmina Ludwin. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11. Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy znajdują się w BIP na stronie internetowej Gminy Ludwin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnieniem warunku będzie wykazanie się wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania oferty oświadczenie w następującym zakresie: 1) oświadczenie, że wykonawca posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym, że nie zachodzą w stosunku do wykonawcy okoliczności wskazane w punkcie XII.2. SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z art. 86 ust. 5 ustawy pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także oświadczenia i dokumenty dotyczące tego podmiotu, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach