Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.129.000,00 zł, na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Hanna”.

Wójt Gminy Hanna ogłasza przetarg

  • Adres: 22-220 Hanna, Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833798023, 833798023 , fax. 833798003
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Hanna
    Rynek 2/1
    22-220 Hanna, woj. lubelskie
    tel. 833798023, 833798023, fax. 833798003
    REGON: 030237517
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminahanna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.129.000,00 zł, na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Hanna”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kredytowa pn. „Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.129.000,00 zł, na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Hanna”. 2.1.1. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego – od dnia 22. lutego 2019r. do dnia października 2019r. 2.1.2. Zabezpieczenie kredytu weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową i z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 2.1.3. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 31.12.2019 r. 2.1.4. Spłata kredytu od 01.01.2020 r. do 31.12.2029r. 2.1.5. Spłata kredytu w ratach miesięcznych na koniec miesiąca, stanowiących sumy kwot rocznych podanych w z załączniku Nr 1 (Formularz ofertowy) tj. harmonogram spłaty kredytu, ostatnia rata jest ratą wyrównującą . 2.1.6. Zamawiający dopuszcza pobranie prowizji maksymalnie w wysokości do 1 %. 2.1.7. Prowizja płatna jednorazowo w terminie ustalonym przez Wykonawcę, jednak nie wcześniej niż od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającemu. 2.1.8. Odsetki od kredytu zostaną naliczone w oparciu o WIBOR 3 M oraz stałą marżę Banku i będą płatne miesięcznie na koniec miesiąca . 2.1.9. Marża Banku jest wielkością stałą, niezmienną przez cały okres kredytowania i równą wielkości zaoferowanej w formularzu ofertowym (Zał. Nr 1.). 2.1.9.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu , bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.) i oprocentowania, które będzie naliczane za okres faktycznego korzystania z kredytu. 2.1.9.2 Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 2.1.9.3 Wykonawca przygotuje projekt umowy z uwzględnieniem procedur obowiązujących u Wykonawcy oraz istotnych postanowień umowy ustalonych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) uprawnienia do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2018 poz. 2187).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach