Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu na sfinansowanie deficytu budżetu powiatu kołobrzeskiego w 2018 roku

Powiat Kołobrzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, Plac Ratuszowy
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 547 618 , fax. 943 544 642
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kołobrzeski
    Plac Ratuszowy 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 547 618, fax. 943 544 642
    REGON: 330920794
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkolobrzeg.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu na sfinansowanie deficytu budżetu powiatu kołobrzeskiego w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na sfinansowanie deficytu budżetu Powiatu Kołobrzeskiego w wysokości 2.900.000,00 zł. 2. Sposób uruchomienie kredytu: kredyt uruchomiony będzie do 30.11.2018 r. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji na pisemny wniosek Zamawiającego, co zostanie określone w tekście umowy kredytowej. 3. Kredyt spłacany będzie w latach 2018 - 2026 zgodnie z poniższym harmonogramem: 1/ 29.03.2019 r. - 200.000,00 zł 2/ 31.03.2020 r. - 200.000,00 zł 3/ 31.03.2021 r. - 200.000,00 zł 4/ 31.03.2022 r. - 200.000,00 zł 5/ 31.03.2023 r. - 200.000,00 zł 6/ 31.03.2024 r. - 200.000,00 zł 7/ 31.03.2025 r. - 300.000,00 zł 8/ 31.03.2026 r. - 350.000,00 zł 9/ 30.06.2026 r. - 350.000,00 zł 10/ 30.09.2026 r. – 350 000,00 zł 11/ 18.12.2026 r. – 350 000,00 zł 4. Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 5. Oprocentowanie kredytu (zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku) liczone według stawki zmiennej WIBOR dla terminu 3 miesięcznego, powiększonej o stałą marżę Banku. Dla pierwszego okresu obrachunkowego przed dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, zaokrąglonej do dwóch miejsc po przecinku. Dla kolejnych okresów wysokość oprocentowania liczone w oparciu o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres odsetkowy, zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 6. Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytobiorcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycję na piśmie. 7. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w danym okresie obliczeniowym. 8. Miesięczna płatność odsetek kredytowych odbywać się będzie ostatniego dnia miesiąca na podstawie pisemnej informacji otrzymanej z Banku. 9. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat. 10. Wyklucza się założenie rachunku bieżącego lub pomocniczego przez Zamawiającego w banku Wykonawcy. 11. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 12. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 13. Powiat nie realizuje postępowania naprawczego i nie przystępuje do jego realizacji. 14. Powiat nie jest i nie był w restrukturyzacji w innym banku. 15. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie standardowej deklaracji wekslowej w wersji zaproponowanej przez bank. 16. Marża bankowa jest wielkością stałą przez cały okres kredytowania. 17. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), gdyż przedmiotem zamówienia są usługi finansowe polegające na przekazaniu środków pieniężnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający prawo do działalności bankowej. Wykonawca nie może polegać na koncesjach, pozwoleniach i licencjach wydanych na rzecz innego podmiotu;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 1 do siwz; 2) Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do siwz; 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; według załącznika nr 4 do SIWZ. 4)oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; według załącznika nr 3 do SIWZ. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; według załącznika nr 8 do SIWZ. 6) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); 7) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach