Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2012 roku w wysokości 1 300 000,00 zł

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, ul. Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 842 33 91 , fax. (043) 842 33 91 w. 31
  • Data zamieszczenia: 2012-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    ul. Targowa 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. (043) 842 33 91, fax. (043) 842 33 91 w. 31
    REGON: 73093467700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2012 roku w wysokości 1 300 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2012 roku w wysokości 1 300 000,-zł. Planowany okres spłaty kredytu nastąpi wg Harmonogramu spłat kredytu, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Planowane spłaty kredytu: terminy - 30.09.2014r., 31.10.2014r., 28.11.2014r. i 31.12.2014r. po 10 000,00 zł miesięcznie; 2015r - raty po 10 000,00 zł miesięcznie poczynając od 29.05.2015r. do 31.12.2015r. (termin spłaty - każdy ostatni roboczy dzień miesiąca kalendarzowego ; lata - 2016r., 2017r. i 2018r. raty miesięczne po 10 000,00 zł od stycznia do grudnia (termin spłaty - każdy ostatni roboczy dzień miesiąca kalendarzowego); 2019r. - od stycznia do sierpnia po 10 000,00 zł miesięcznie (termin spłaty - każdy ostatni roboczy dzień miesiąca kalendarzowego) Zgodnie z formularzem oferty zamawiający ustala 22 miesięczną karencję w spłacie kredytu (kapitału), spłata kredytu nastąpi w okresie od września 2014r. do sierpnia 2019r., w ratach zgodnych z harmonogramem, o którym mowa wcześniej, w terminie do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. W przypadku niższej kwoty kredytu zaproponowane raty w Harmonogramie spłat kredytu ulegną odpowiedniemu zmniejszeniu. Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte o stawkę referencyjną WIBOR 1M, obliczaną jako średnią arytmetyczną wszystkich kwotowań z miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek, powiększoną o marżę banku przedstawioną w ofercie. Marża banku nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia, a ich spłata następować będzie miesięcznie, od dnia uruchomienia kredytu, w terminie do ostatniego roboczego dnia każdego miesiąca. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od salda niewykorzystanej części kredytu oraz przedterminowej spłaty kapitału. Wykonawca nie będzie pobierał innych kosztów niż odsetki bankowe i prowizja od udzielonego kredytu. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych ustala się jednorazowo, w terminie do 26 listopada 2012r. Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający niezwłocznie przekaże inne dokumenty niezbędne do sporządzenia oferty, za wyjątkiem tych, które zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie możliwości spłaty zaciągniętego kredytu będzie przedstawiona Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Zamawiający udzieli Wykonawcy, (którego oferta zostanie wybrana) zabezpieczenia w postaci własnego weksla in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach