Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 000 000,00 zł

Gmina Parysów ogłasza przetarg

  • Adres: 08-441 Parysów, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 855 319 , fax. 256 855 319
  • Data zamieszczenia: 2020-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parysów
    ul. Kościuszki 28
    08-441 Parysów, woj. mazowieckie
    tel. 256 855 319, fax. 256 855 319
    REGON: 71158233900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 000 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetowego w kwocie 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych 00/100 PLN) zgodnie z poniższymi wymogami: a) okres spłaty kredytu: 2021 r. do 2026 r. b) wypłata kredytu nastąpi w jednej transzy uruchomionej w terminie maksymalnie do 5 dni od dnia podpisania umowy (termin uruchomienia transzy stanowi kryterium oceny ofert), c) termin spłaty kredytu w ratach zgodnie z poniższą tabelą: Lp. Kwota Termin I 25 000,00 31.03.2021 r. II 25 000,00 30.06.2021 r. III 25 000,00 30.09.2021 r. IV 25 000,00 31.12.2021 r. V 25 000,00 31.03.2022 r. VI 25 000,00 30.06.2022 r. VII 25 000,00 30.09.2022 r. VIII 25 000,00 31.12.2022 r. IX 25 000,00 31.03.2023 r. X 25 000,00 30.06.2023 r. XI 25 000,00 30.09.2023 r. XII 25 000,00 31.12.2023 r. XIII 25 000,00 31.03.2024 r. XIV 25 000,00 30.06.2024 r. XV 25 000,00 30.09.2024 r. XVI 25 000,00 31.12.2024 r. XVII 25 000,00 31.03.2025 r. XVIII 25 000,00 30.06.2025 r. XIX 25 000,00 30.09.2025 r. XX 25 000,00 31.12.2025 r. XXI 25 000,00 31.03.2026 r. XXII 25 000,00 30.06.2026 r. XXIII 25 000,00 30.09.2026 r. XXIV 25 000,00 31.12.2026 r. XXV 150 000,00 31.03.2027 r. XXVI 150 000,00 30.06.2027 r. XXVII 150 000,00 30.09.2027 r. XXVIII 150 000,00 31.12.2027 r. XXIX 150 000,00 31.03.2028 r. XXX 150 000,00 30.06.2028 r. XXXI 150 000,00 30.09.2028 r. XXXII 150 000,00 31.12.2028 r. XXXIII 150 000,00 31.03.2029 r. XXXIV 150 000,00 30.06.2029 r. XXXV 150 000,00 30.09.2029 r. XXXVI 150 000,00 31.12.2029 r. XXXVII 150 000,00 31.03.2030 r. XXXVIII 150 000,00 30.06.2030 r. XXXIX 150 000,00 30.09.2030 r. XL 150 000,00 31.12.2030 r. RAZEM 3 000 000,00 d) Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek Zamawiającego nr 57 9210 0008 0000 2509 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Garwolinie, e) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN), f) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów powiększony o marżę banku, stałą w okresie kredytowania, g) stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres, h) w przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego, i) odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie, j) do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 3M wg stanu na dzień 24 sierpnia 2020 r. – 0,23%, k) termin płatności rat odsetkowych: do 15-go dnia miesiąca następującego po kwartale, za który zostały naliczone, l) zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel in blanco, ł) źródło pokrycia spłaty – dochody budżetu gminy, m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez naliczania opłat z tego tytułu, n) zmiany harmonogramu spłaty rat kredytu będą dokonywane bez naliczania dodatkowych opłat, o) Zamawiający nie przewiduje innych opłat i prowizji bankowych od udzielonego kredytu niż ww., p) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 2357 ze zm.) poprzez posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub innego dokumentu do wykonywania czynności bankowych (np. statut w przypadku banków spółdzielczych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ); 3) w przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ); 4) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych; 5) projekt umowy zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ w wersji papierowej i elektronicznej (pendrive lub płytka CDR).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach