Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 360.000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Godkowo w roku 2017.

Gmina Godkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 14407 Godkowo, Godkowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 249 72 10, , fax. 55 249 72 57
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godkowo
    Godkowo 14
    14407 Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 249 72 10, , fax. 55 249 72 57
    REGON: 17074806300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.godkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 360.000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Godkowo w roku 2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 360.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Godkowo w roku 2017. 2. Rodzaj zamówienia: usługi. 3. Kod 66113000-5Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Waluta kredytu - PLN. Kwota kredytu 360.000,00 zł. Okres spłaty kredytu - od 01.01.2018 r. do 30.09.2020 r. Okres karencji w spłacie kredytu - do końca 2017 r. Okres karencji w spłacie odsetek – karencja do końca roku 2017. Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa. Marża Banku - stała przez cały okres kredytowania. Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej - stopa procentowa dla danego miesiąca kalendarzowego będzie ustalana w oparciu o uśrednioną wartość WIBOR 3M dla którego oprocentowanie będzie ustalane i stałej marży Wykonawcy określonej w ofercie w stosunku rocznym. Marża Banku nie może ulec zwiększeniu w trakcie umowy kredytowej. Rozpoczęcie spłaty kredytu - czerwiec 2018 r. Częstotliwość spłaty kredytu - rocznie, w następującej wysokości: 2018 r. - 1 rata w kwocie 120.000,00zł , 2019 r. - 2 rata w kwocie 120.000,00 zł , 2020 r. - 3 rata w kwocie 120.000zł. Termin spłaty odsetek – miesięcznie poczynając od stycznia 2018 roku. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w terminie do 12-tego dnia każdego miesiąca w formie pisemnej, bez obciążania kosztami. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Spłata odsetek naliczanych co miesiąc następować będzie w okresach miesięcznych w 25-tym dniu każdego następnego miesiąca, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej w 12-tym dniu każdego miesiąca. W okresie karencji odsetki płatne będą od zaciągniętej kwoty kredytu poczynając od stycznia 2018 roku. Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem stron zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M bez kosztów obciążających Zamawiającego. Harmonogram spłaty rat kapitałowych do: 30 czerwca 2018 roku – 120.000 zł, 30 czerwca 2019 – 120.000 zł, 30 września 2020 – 120.000 zł. Za spłatę raty kredytu przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności raty kredytowej przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy – spłata raty następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. Wykonawca przyjmie przedterminową spłatę części lub całości kredytu, po uprzednim zawiadomieniu przez Zamawiającego o zamiarze takiej spłaty w terminie 14 dni kalendarzowych przed jej realizacją, bez kosztów obciążających Zamawiającego. Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z kredytem. Wysokość prowizji przygotowawczej (obejmującej koszt rozpatrzenia wniosku) - 0% .Wysokość prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu – 0%. Wysokość prowizji od przedterminowo spłaconej kwoty kredytu lub jego raty – 0%. Sposób zabezpieczenia kredytu - Weksel in blanco wystawiony przez Kredytobiorcę (Zamawiającego) wraz z deklaracją wekslową. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki naliczone są do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. Spłata kredytu i odsetek następuje w sposób bezgotówkowy na rachunek Banku. Kredyt będzie podstawiany do dyspozycji Zamawiającego w całości. Uruchomienie kredytu odbędzie się na pisemny wniosek Zamawiającego. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna, odsetki naliczane będą przez Bank w okresach miesięcznych od kwoty faktycznego zadłużenia. Ostatnia rata odsetek będzie płatna w terminie płatności ostatniej raty kredytu. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok ma 365 a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. Wszystkie opłaty manipulacyjne i inne towarzyszące operacjom i czynnościom związanym z realizacją umowy zostaną uwzględnione w marży. UWAGA: 5. Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: obsługa długoterminowego kredytu. Wykonawca przed przystąpieniem do prac przedstawi Zamawiającemu informacje o zatrudnieniu osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi prace. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu lub kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy w terminie do 20 dnia miesiąca następującego po zakończonym kwartale Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego nie dopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). Każdy kolejny dzień opóźnienia skutkował będzie naliczeniem kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie wymagane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) parafowany i zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Informacja, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach