Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 300 000,00 zł

Gmina Parysów ogłasza przetarg

  • Adres: 08-441 Parysów, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 855 319 , fax. 256 855 319
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parysów
    ul. Kościuszki 28
    08-441 Parysów, woj. mazowieckie
    tel. 256 855 319, fax. 256 855 319
    REGON: 71158233900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 300 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetowego w kwocie 1 300 000,00 PLN (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100 PLN) zgodnie z poniższymi wymogami: a) okres spłaty kredytu: 2020 r. do 2026 r. b) wypłata kredytu nastąpi w jednej transzy uruchomionej w terminie maksymalnie do 5 dni od dnia podpisania umowy (termin uruchomienia transzy stanowi kryterium oceny ofert), c) termin spłaty kredytu w ratach zgodnie z poniższą tabelą: Lp. Kwota Termin I 25 000,00 31.03.2020 r. II 25 000,00 30.06.2020 r. III 25 000,00 30.09.2020 r. IV 25 000,00 31.12.2020 r. V 25 000,00 31.03.2021 r. VI 25 000,00 30.06.2021 r. VII 25 000,00 30.09.2021 r. VIII 25 000,00 31.12.2021 r. IX 50 000,00 31.03.2022 r. X 50 000,00 30.06.2022 r. XI 50 000,00 30.09.2022 r. XII 50 000,00 31.12.2022 r. XIII 50 000,00 31.03.2023 r. XIV 50 000,00 30.06.2023 r. XV 50 000,00 30.09.2023 r. XVI 50 000,00 31.12.2023 r. XVII 50 000,00 31.03.2024 r. XVIII 50 000,00 30.06.2024 r. XIX 50 000,00 30.09.2024 r. XX 50 000,00 31.12.2024 r. XXI 50 000,00 31.03.2025 r. XXII 50 000,00 30.06.2025 r. XXIII 50 000,00 30.09.2025 r. XXIV 50 000,00 31.12.2025 r. XXV 75 000,00 31.03.2026 r. XXVI 75 000,00 30.06.2026 r. XXVII 75 000,00 30.09.2026 r. XXVIII 75 000,00 31.12.2026 r. RAZEM 1 300 000,00 d) Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek Zamawiającego nr 57 9210 0008 0000 2509 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Garwolinie, e) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN), f) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów powiększony o marżę banku, stałą w okresie kredytowania, g) stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres, h) w przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego, i) odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie, j) do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 3M wg stanu na dzień 31 października 2019 r. – 1,71%, k) termin płatności rat odsetkowych: do 15-go dnia miesiąca następującego po kwartale, za który zostały naliczone, l) zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel in blanco, ł) źródło pokrycia spłaty – dochody budżetu gminy, m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez naliczania opłat z tego tytułu, n) zmiany harmonogramu spłaty rat kredytu będą dokonywane bez naliczania dodatkowych opłat, o) Zamawiający nie przewiduje innych opłat i prowizji bankowych od udzielonego kredytu niż ww., p) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek: Wykonawca posiada zezwolenie lub dokument potwierdzający, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.) poprzez posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub innego dokumentu uprawniającego do wykonywania czynności bankowych (np. statut w przypadku banków spółdzielczych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie wymaganych uprawnień wykazuje każdy Wykonawca wspólnej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ); 3) W przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ); 4) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych; 5) projekt umowy zgodnie z wymaganiami SIWZ w wersji papierowej i elektronicznej (pendrive lub płytka CDR).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach