Gmina Miastko ogłasza przetarg
- Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8572081 , fax. 059 8572368
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
ul. Grunwaldzka 1 1
77-200 Miastko, woj. pomorskie
tel. 059 8572081, fax. 059 8572368
REGON: 00052635700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.300.000,00 PLN na termomodernizację obiektów oświatowych gminy Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzielenie kredytu bankowego do łącznej wysokości 1.300.000,00 PLN (słownie jeden milion trzysta tysięcy złotych) przeznaczonego na realizację termomodernizacji następujących obiektów oświaty gminy Miastko: 1) budynek Szkoły Podstawowej Nr 2 w Miastku - 723.000,00 PLN, 2) budynek Szkoły Podstawowej w Świerznie - 202.500,00 PLN, 3) budynek Przedszkola Nr 1 w Miastku - 217.500,00 PLN, 4) budynek Przedszkola Nr 3 w Miastku -157.000,00 PLN. Uruchomienie kredytu nastąpi zgodnie z trybem określonym przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. Nr 223, poz. 1459) oraz zasadami określonymi przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK). W przypadku negatywnej weryfikacji audytu energetycznego przez BGK w Warszawie, przedmiot zamówienia będzie realizowany na warunkach określonych przez Wykonawcę w złożonej ofercie lecz bez premii termomodernizacyjnej, (kredyt spłacany będzie w całości przez Zamawiającego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania w tym zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 02.72.665 z późn. zm.) oraz aktualną umowę z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK) dotyczącej możliwości udzielania kredytów z premią termomodernizacyjną; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia do wykonania zamówienia; 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 7. zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp warunki udziału w postępowaniu muszą spełniać w sposób następujący: określone w poz. 1. pkt 1.; 2.; 3.; 4.; 5.; 7. muszą być spełnione łącznie, a w pkt 6. siwz muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu siwz i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wymagane w warunki wykonawca spełnia, przy czym na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy) czy też nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; banki skarbu państwa (państwowe) obowiązane są złożyć dokumenty powołujące radę nadzorczą i zarząd; 2) aktualne zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe ( Dz. U. 02. 72. 665 z póź zm.) po 1 stycznia 1998 r. ( zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych); 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca zamierza realizować zamówienie za pomocą potencjału technicznego udostępnionego przez inne podmioty; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca zamierza realizować zamówienia za pomocą osób udostępnionych przez inne podmioty; 5) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp; 6) oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp. Informacja o pozostałych dokumentach, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; dotyczy to również stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez osoby upoważnione do reprezentowania banku dyrektorowi Oddziału do podpisania złożonej przez bank oferty; 2) dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Przechlewo oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę 600.000,00 złotych
Dodano: 2016-07-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 1.250.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Wejherowa w 2016 roku, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, z terminem spłaty w latach 2018, 2020 - 2031
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie Gminie Dzierzgoń kredytu długoterminowego w wysokości 1.600.000 PLN, przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-14 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2.663.000,00 zł
Dodano: 2016-07-12 - 1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-24 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Zblewo z przeznaczeniem na finansowanie deficytu budżetu i spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich na okres do 31.12.2026 r. w kwocie 1.600.000,00 zł
Dodano: 2016-06-10 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-08 - udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.500.000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na sfinansowanie zobowiązania z tytułu realizacji inwestycji pt. Adaptacja budynku Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego, dawnego zespołu szkół rolniczych, na cele biurowe: przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły wraz z salą konferencyjną, na cele biurowe oraz budowa systemu ppoż.
Dodano: 2016-05-16 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 7.000.000,00 zł
Dodano: 2016-05-13 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA MIEJSKIEGO ZAKŁADU KOMUNIKACJI W MALBORKU SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-07