Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.300.000,00 PLN na termomodernizację obiektów oświatowych gminy Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8572081 , fax. 059 8572368
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8572081, fax. 059 8572368
    REGON: 00052635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.300.000,00 PLN na termomodernizację obiektów oświatowych gminy Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzielenie kredytu bankowego do łącznej wysokości 1.300.000,00 PLN (słownie jeden milion trzysta tysięcy złotych) przeznaczonego na realizację termomodernizacji następujących obiektów oświaty gminy Miastko: 1) budynek Szkoły Podstawowej Nr 2 w Miastku - 723.000,00 PLN, 2) budynek Szkoły Podstawowej w Świerznie - 202.500,00 PLN, 3) budynek Przedszkola Nr 1 w Miastku - 217.500,00 PLN, 4) budynek Przedszkola Nr 3 w Miastku -157.000,00 PLN. Uruchomienie kredytu nastąpi zgodnie z trybem określonym przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. Nr 223, poz. 1459) oraz zasadami określonymi przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK). W przypadku negatywnej weryfikacji audytu energetycznego przez BGK w Warszawie, przedmiot zamówienia będzie realizowany na warunkach określonych przez Wykonawcę w złożonej ofercie lecz bez premii termomodernizacyjnej, (kredyt spłacany będzie w całości przez Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania w tym zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 02.72.665 z późn. zm.) oraz aktualną umowę z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK) dotyczącej możliwości udzielania kredytów z premią termomodernizacyjną; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia do wykonania zamówienia; 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 7. zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp warunki udziału w postępowaniu muszą spełniać w sposób następujący: określone w poz. 1. pkt 1.; 2.; 3.; 4.; 5.; 7. muszą być spełnione łącznie, a w pkt 6. siwz muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu siwz i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wymagane w warunki wykonawca spełnia, przy czym na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy) czy też nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; banki skarbu państwa (państwowe) obowiązane są złożyć dokumenty powołujące radę nadzorczą i zarząd; 2) aktualne zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe ( Dz. U. 02. 72. 665 z póź zm.) po 1 stycznia 1998 r. ( zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych); 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca zamierza realizować zamówienie za pomocą potencjału technicznego udostępnionego przez inne podmioty; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca zamierza realizować zamówienia za pomocą osób udostępnionych przez inne podmioty; 5) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp; 6) oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp. Informacja o pozostałych dokumentach, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; dotyczy to również stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez osoby upoważnione do reprezentowania banku dyrektorowi Oddziału do podpisania złożonej przez bank oferty; 2) dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach