Przetargi.pl
„Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Kazimierza Wielka”

Gmina Kazimierza Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 28-500 Kazimierza Wielka, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 521 937 , fax. 413 521 956
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kazimierza Wielka
    ul. T. Kościuszki 12
    28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 521 937, fax. 413 521 956
    REGON: 29100978000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Kazimierza Wielka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1 800 000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100) o okresie spłaty do 30 listopada 2025 r. Okres kredytowania od 23 grudnia 2019 r. do 30 listopada 2025 r. Kredyt jest przeznaczony na sfinansowanie w 2019 roku planowanego deficytu budżetu Gminy Kazimierza Wielka. Zamawiający przewiduje uruchomienie kredytu w I transzy w okresie od dnia 23 grudnia do 31 grudnia 2019 r. Spłata zaciągniętego zobowiązania nastąpi w 12 ratach płatnych w terminie od 31 maja 2020 roku do 30 listopada 2025 roku w wysokości: - 31.05.2020 r 150 000,00 PLN - 30.11.2020 r. 150 000,00 PLN - 31.05.2021 r. 150 000,00 PLN - 30.11.2021 r. 150 000,00 PLN - 31.05.2022 r. 150 000,00 PLN - 30.11.2022 r. 150 000,00 PLN - 31.05.2023 r. 150 000,00 PLN - 30.11.2023 r. 150 000,00 PLN - 31.05.2024 r. 150 000,00 PLN - 30.11.2024 r. 150 000,00 PLN - 31.05.2025 r. 150 000,00 PLN - 30.11.2025 r. 150 000,00 PLN Powyższy harmonogram spłaty dotyczy zaciągnięcia przez Zamawiającego kredytu w maksymalnej wysokości. W przypadku zaciągnięcia przez Zamawiającego kredytu w wysokości niższej niż 1 800 000,00 zł zmniejszeniu ulegnie wysokość rat kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt. 12 - 23 oraz spełniają określone przez Zamawiającego, zgodnie z art.22 ust. 1b Ustawy warunki udziału w postępowaniu dotyczące: • Posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej, której przedmiotem są czynności określone w art. 5 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U z 2018 r. poz. 2187 ze zm.), tj. posiadają zezwolenie na utworzenie banku, o którym mowa w art.34 ustawy Prawo bankowe. 2. Podmioty wspólnie składające ofertę (konsorcjum, koasekuracja). W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 1 Ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 11 Ustawy – wg załączonego wzoru (załącznik nr 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach