Gmina Przygodzice ogłasza przetarg
- Adres: 63-421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 625 927 722 , fax. 625 927 000
- Data zamieszczenia: 2019-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przygodzice
Plac Powstańców Wielkopolskich 2
63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
tel. 625 927 722, fax. 625 927 000
REGON: 25085519100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przygodzice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do kwoty 3.200.000 zł w 2019 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do kwoty 3.200.000 zł w 2019 roku, spełniającego nw. wymagania: 1. Kwota udzielonego kredytu: do wysokości 3.200.000 zł (słownie złotych: trzy miliony dwieście tysięcy) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku bieżącym oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 3. Kredyt zostanie przeznaczony na poczet płatności przyszłych lub kosztów już poniesionych. 4. Wymagane jest udostępnienie kredytu od dnia zawarcia umowy. Wypłata kredytu nastąpi w transzy/-ach na podstawie dyspozycji uruchomienia transz/-y. 5. Szacunkowa wysokość i terminy uruchomienia transz: 1) 31.10.2019 r. - do wysokości 3.200.000 zł 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wypłacanych transz, wysokości transz kredytu i terminu ich uruchomienia bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 7. Sposób uruchomienia środków – na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę referencyjną WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę banku. 9. Maksymalna wysokość jednorazowej prowizji z tytułu udzielenia kredytu akceptowana przez Zamawiającego wynosi 0,1% 10. Okres kredytowania – do 31.12.2028 r. 11. Karencja spłaty rat kapitałowych kredytu: pierwsza rata kapitału płatna w terminie 31.03.2021 r. a ostatnia w terminie 31.12.2028 r. Spłata kapitału w równych ratach w okresach kwartalnych – raty kredytu płatne na dzień 31.03., 30.06., 30.09., 31.12. danego roku w wysokości 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 12. Odsetki będą naliczane i opłacane miesięcznie tylko od kapitału niespłaconego, odsetki płatne na ostatni dzień danego miesiąca – pierwsza płatność w terminie ostatniego dnia miesiąca, w którym uruchomiono kredyt a ostatnia w terminie 31.12.2028 r. 13. Oprocentowanie zmienne w oparciu o wskaźnik WIBOR 1M i stałą marżę banku. 14. Akceptowana przez Zamawiającego forma zabezpieczenia kredytu – weksel in blanco. 15. Umowa musi przewidywać możliwość przedterminowej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 16. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ i przedstawionymi w ofercie. 17. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia osób, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności związane z obsługą bankową kredytu w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści przedłożonych dokumentów: zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.), w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe, a w przypadku banków państwowych, pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunek Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zestawienie dokumentów wymaganych do złożenia w przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert 1. Wypełniony Formularz Ofertowy (Dodatek nr 1 do SIWZ). 2. Harmonogram spłaty rat i odsetek kredytu. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Dodatek nr 2 do SIWZ). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Dodatek nr 3 do SIWZ). 5. Dowód wniesienia wadium. 6. W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy – Pełnomocnictwo. 7. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 8. Dokument/-y potwierdzający/-e umocowanie osób do działania w imieniu osoby prawnej, w szczególności składających ofertę. II. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Lądek”
Dodano: 2024-05-09 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 600 000,00 zł dla Gminy Gniezno
Dodano: 2024-03-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2024-02-20 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.400.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu
Dodano: 2024-01-15 - Udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 950 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2024-01-10 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4.300.000 PLN
Dodano: 2023-12-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000,00 zł
Dodano: 2023-12-04 - ,,Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) na finansowanie deficytu budżetu Gminy Lipka’’
Dodano: 2023-11-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego Gminie Miejskiej Słupca
Dodano: 2023-11-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2023-10-24