Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Wąchock w wysokości 1 600 000,00 zł.

Gmina Wąchock ogłasza przetarg

  • Adres: 27215 Wąchock, ul. Wielkowiejska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 27 36 130 , fax. 041 27 36 159
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąchock
    ul. Wielkowiejska 1
    27215 Wąchock, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 27 36 130, fax. 041 27 36 159
    REGON: 54872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wachock.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Wąchock w wysokości 1 600 000,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Wąchock w wysokości 1 600 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wąchock 2018r. (zadania inwestycyjne) oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań z ostatecznym terminem spłaty w dniu 31.12.2030r. 2. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy z ostatecznym wykorzystaniem do dnia 31.12.2018r. Udostępnienie kredytu następować będzie w transzach, w zależności od potrzeb Zamawiającego. O uruchomieniu transzy Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie, nie później niż do godziny 12.00 dnia w którym dostarczy dyspozycję do banku o uruchomieniu transzy, podając każdorazowo kwotę transzy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w kwotach mniejszych niż określone w niniejszym zamówieniu bez konsekwencji finansowych. 3. Spłata kredytu następować będzie w ratach kwartalnych o różnej wysokości, termin spłaty pierwszej raty – 30.03.2021r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu/raty kredytu bez konsekwencji finansowych. Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 4. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek Kredytobiorcy i za zgodą Banku, Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu spłaty rat lub możliwość ustalenia nowego harmonogramu spłaty kredytu. Ostateczny termin spłaty może wówczas ulec przedłużeniu, po uprzednim podjęciu stosownej uchwały przez Radę Miejską w Wąchocku. Powyższe nie spowoduje obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami finansowymi. 5. Odsetki za okres faktycznego korzystania z kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych, a spłacane do 10-go następnego miesiąca za miesiąc bieżący. Oprocentowanie kredytu zmienne – WIBOR 1M plus stała marża banku. Dopuszcza się możliwość obniżenia marży na wniosek Kredytobiorcy, za zgodą Banku. 6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. 7. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 8. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawierają: a) wzór umowy kredytowej – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, b) informacje zawarte w załącznikach nr 1-5 do SIWZ 10. Zamawiający informuje, że dodatkowe informacje i dokumenty dotyczące budżetu gminy Wąchock, realizacji planowanych dochodów, realizacji planowanych wydatków, informacja o zadłużeniu, sprawozdania z wykonania budżetu oraz opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Wąchock na stronie http://gmina.wachock.sisco.info :  PRAWO LOKALNE > Uchwały > Rok 2014 Uchwała Nr III/14/2014 Rady Miejskiej w Wąchocku z dnia 30 grudnia 2014 r w sprawie powołania Skarbnika Gminy Wąchock  PRAWO LOKALNE > Uchwały > Rok 2017 - Uchwała Nr XXXVII/229/2017 Rady Miejskiej w Wąchocku z dnia 28 grudnia 2017r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wąchock na lata 2018-2030 (zmiany - PRAWO LOKALNE > Uchwały > Rok 2018); - Uchwała Nr XXXVII/230/2017 Rady Miejskiej w Wąchocku z dnia 28 grudnia 2017r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Wąchock na 2018 r. (zmiany - PRAWO LOKALNE > Uchwały> Rok 2018 oraz PRAWO LOKALNE > Zarządzenia Burmistrza > Rok 2018 )  PRAWO LOKALNE > Uchwały > Rok 2018 Uchwała Nr XXXVIII/238/2018 Rady Miejskiej w Wąchocku z dnia 26 stycznia 2018r. w sprawie zaciągnięcia kredytu Uchwała Nr XLIII/266/2018 Rady Miejskiej w Wąchocku z dnia 29 czerwca 2018r. w sprawie zmiany Uchwała Nr XXXVIII/238/2018 Rady Miejskiej w Wąchocku z dnia 26 stycznia 2018r. w sprawie zaciągnięcia kredytu  PRAWO LOKALNE > Finanse i Majątek Gminy > Budżet Gminy Wąchock > Budżet 2016 - sprawozdania (Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS) za I, II, III kwartał 2016r. oraz za rok 2016.  PRAWO LOKALNE > Finanse i Majątek Gminy > Budżet Gminy Wąchock > Budżet 2017 - Uchwała Nr 112/2016 I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 14.12.2016r. w sprawie opinii o projekcie budżetu Gminy Wąchock na 2017 rok; - Uchwała Nr 113/2016 I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 14.12.2016r. w sprawie opinii o projekcie uchwały wieloletniej prognozy finansowej na lata 2017 – 2028; - Uchwała Nr 114/2016 I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 14.12.2016r. w sprawie możliwości sfinansowania deficytu budżetu planowanego w projekcie uchwały budżetowej Miasta i Gminy Wąchock na 2017 rok; - Uchwała Nr 23/2017 I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 07.02.2017r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta i Gminy Wąchock; - Uchwała Nr 17/2018 V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 10 kwietnia 2018r. w sprawie opinii o sprawozdaniach z wykonania budżetu Miasta i Gminy Wąchock za 2017 rok; - sprawozdania (Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS) za I, II, III kwartał 2017r. oraz za rok 2017.  PRAWO LOKALNE > Finanse i Majątek Gminy > Budżet Gminy Wąchock > Budżet 2018 - Uchwała Nr 23/2017 V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 23.11.2017r. w sprawie opinii o projekcie uchwały Rady Miejskiej w Wąchocku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wąchock na lata 2018 – 2030; - Uchwała Nr 24/2017 V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 23.11.2017r. w sprawie opinii o projekcie budżetu Gminy Wąchock na 2018 rok; - Uchwała Nr 25/2017 V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 23.11.2017r. w sprawie możliwości sfinansowania deficytu budżetu planowanego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Wąchock na 2018 rok; - Uchwała Nr 5/2018 V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 22.01.2018r. w sprawie możliwości sfinansowania deficytu budżetu planowanego w uchwale budżetowej Miasta i Gminy Wąchock na 2018 rok; - Uchwała Nr 6/2018 V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 22.01.2018r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta i Gminy Wąchock; - Uchwała Nr 30/2018 V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 12.07.2018r. w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu przez Miasto i Gminę Wąchock; - sprawozdania (Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS) za I kwartał 2018r.; 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18. Wymagania, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy Pzp – nie dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności tj.: a)posiadać uprawnienia do wykonywania czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1876 ze zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta zamówienia winna zawierać co najmniej: 1) wypełniony i podpisany formularz OFERTA- załącznik nr 1 2) wypełnioną i podpisaną tabelę całkowitego rozliczenia oferty - załącznik nr 1 do oferty 3) wypełnione i podpisane formularze oświadczeń - załączniki nr 2 i 3 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), 5) dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 16 „oferta wspólna”).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach