Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Leszno

Gmina Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-084 Leszno, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48227258005 , fax. +48227258552
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leszno
    Aleja Wojska Polskiego 21
    05-084 Leszno, woj. mazowieckie
    tel. +48227258005, fax. +48227258552
    REGON: 013271370
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Leszno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu. Zadanie, o których mowa wyżej jest zapisane w uchwale Rady Gminy Leszno nr XXVII/161/2016 z dnia 10 listopada 2016 roku w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Leszno na 2016. Zamawiający zobowiązuje się do zaciągnięcia kredytu w wysokości do kwoty 930.000,00 zł (słownie: dziewięćset trzydzieści tysięcy złotych). Kredytobiorcy /Zamawiającemu/ przysługuje prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Kredyt będzie spłacany w kwartalnych ratach w następujących latach i wartościach: 2017 r. – 4 raty w wysokości po 25.000,00 zł każda, 2018 r. – 4 raty w wysokości po 25.000,00 zł każda, 2019 r. – 4 raty w wysokości po 50.000,00 zł każda, 2020 r. – 4 raty w wysokości po 50.000,00 zł każda, 2021 r. – 4 raty w wysokości po 50.000,00 zł każda, 2022 r. – 4 raty w wysokości po 32.500,00 zł każda. Termin spłaty rat kredytu rozpoczyna się od dnia 20.03.2017 r. a kończy dnia 20.12.2022 r. Uruchomienie kredytu nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. Na dzień podpisania umowy Zamawiający będzie dysponował opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty kredytu. Kredyt będzie realizowany jednorazowo w pełnej wysokości. 2) Zamawiający wykorzysta kredyt w grudniu 2016 r. Kredyt w kwocie 930.000,00 zł będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnej dyspozycji w ciągu 3 dni roboczych od chwili zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3) spłata kredytu będzie następowała w 24 ratach kwartalnych, płatnych: przez kolejnych 6 lat rozpoczynając od dnia 20.03.2017 r., a kończąc 20.12.2022 r. 4) na koszt kredytu składa się suma oprocentowania /odsetki/, stała marża banku przez cały okres trwania umowy/ i prowizja nie wyższa niż 3.000 zł (jednorazowa, płatna w dniu podpisania umowy), 5) Jedynym kosztem kredytu poza prowizją /jednorazową/ i stałą marżą jest jego oprocentowanie. Do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg formuły WIBOR 3M, 6) marża banku będzie płatna razem z oprocentowaniem raty kredytu, 7) koszt prowizji przygotowawczej bank określi w ofercie w wartościach złotowych, 8) marża banku nie ulegnie zmianie przez cały okres spłaty kredytu, 9) Zamawiający dopuszcza, aby załącznikiem do umowy był regulamin banku. 10) Zamawiający zabezpieczy spłatę kredytu w postaci weksla in blanco wraz deklaracją wekslową. Weksel in blanco zostanie podpisany przez Wójta Gminy przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 12) Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31 grudnia 2016 r. będą płatne w grudniu 2016 r. W kolejnych latach do końca całego okresu kredytowania – będą płatne w okresach kwartalnych do ostatniego dnia każdego kwartału, którego dotyczą. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku tj. 365 lub 366. 13) Zamawiający wyklucza pobieranie przez Wykonawcę zamówienia innych prowizji, opłat, poza tymi określonymi w niniejszej SIWZ oraz formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach