Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego

Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
    Pl. Św. Wojciecha 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48552482001, , fax. +48552483180
    REGON: 00052444700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu bankowego długoterminowego kredytu gotówkowego w wysokości 7 000 000,00 zł (słownie: siedem milionów zł) z okresem spłaty 52 miesięcy i okresem karencji do 01 stycznia 2022 r., z przeznaczeniem na sfinansowanie zaplanowanego na 2019 r. deficytu w budżecie gminy Pasłęk oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów, przy zachowaniu następujących warunków: 1) okres spłaty – 52 miesiące, 2) termin udostępnienia kredytu: do 2 dni od daty podpisania umowy, 3) ostateczny termin wykorzystania kredytu: w dniu 31 grudnia 2019 r., 4) karencja w spłacie kredytu - do 01 stycznia 2022 r., 5) oprocentowanie kredytu zmienne, oparte na wskaźniku WIBOR 3M, plus/minus stała marża banku kredytującego, 6) do celów wyliczenia wartości zamówienia należy przyjąć: a) wskaźnik WIBOR 3M na dzień 31 maja 2019 r. b) liczbę dni w roku – 365 c) datę uruchomienia kredytu na dzień 30 czerwca 2019 r. 7) spłata kredytu winna odbywać się w miesięcznych ratach po: a) 50 000,00 zł – od stycznia do grudnia 2022 roku b) 100 000,00 zł – od stycznia do grudnia 2023 roku c) 185 700,00 zł – od stycznia 2024 roku do marca 2026 roku d) 186 100,00 zł – w kwietniu 2026 roku 8) zabezpieczenie spłaty kredytu, poprzez weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 9) zapłata prowizji za udzielenie kredytu nastąpi w dniu podpisania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: a) posiada zezwolenie na podjęcie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wraz z zezwoleniem na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 z późn.zm.) lub; b) prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów z podaniem rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku lub; c) prowadzi działalność związaną z przedmiotem zamówienia na podstawie ustawy z dnia 7 grudnia 2000 r. o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się i bankach zrzeszających (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 613 z późn.zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) informacji Wykonawcy, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – jeżeli dotyczy; 2) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) – jeżeli dotyczy; 3) dokumentów dotyczących wspólnego ubiegania się o zamówienie - jeżeli dotyczy. 2. W terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach