Przetargi.pl
Udzielenie dla Gminy Wisznice kredytu długoterminowego w wysokości 471.573,00 zł

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21580 Wisznice, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 782 102 , fax. 833 782 039
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35
    21580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 833 782 102, fax. 833 782 039
    REGON: 3023775300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie dla Gminy Wisznice kredytu długoterminowego w wysokości 471.573,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 471.573,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Waluta: PLN 3. Wymagany termin uruchomienia kredytu – najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 4. Wymagany okres kredytowania do 31.12.2025 r. 5. Oprocentowanie kredytu w/g stopy zmiennej, równej stopie WIBOR dla depozytów 3M w złotych, skorygowanej o stałą marżę banku w okresie kredytowania. 6. Spłata kredytu będzie następowała w latach 2020 – 2025 z dochodów Gminy Wisznice, przy czym spłaty rat kapitałowych w poszczególnych latach będą przedstawiały się następująco: rok 2020– 5.000,00 zł – 1 rata w wys. 5.000,00 zł, płatna na koniec czwartego kwartału, rok 2021 – 30.000,00 zł – 4 raty po 7.500,00 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2022 – 30.000,00 zł – 4 raty po 7.500,00 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2023 – 30.000,00 zł – 4 raty po 7.500,00 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2024 – 150.000,00 zł – 4 raty po 37.500,00 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2025 – 226.573,00 zł – 3 raty po 56.500,00 zł, 1 rata 57.073 zł, płatne na koniec każdego kwartału, Karencja w spłacie kapitału do 30.09.2020 r. 7. Wymagany harmonogram spłaty odsetek: - odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, - zapłata odsetek – do dnia 10-tego każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni. 8. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy muszą złożyć swoje oferty na cały zakres zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 12. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ, c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy. 13. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 z późn. zm.) lub inny dokument, z którego wynika zezwolenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach