Przetargi.pl
Udzielenia kredytu długoterminowego

Urząd Gminy w Siemkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 98-354 Siemkowice, Plac XXX-lecia PRL 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8417217 , fax. 43 8417269
  • Data zamieszczenia: 2012-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Siemkowicach
    Plac XXX-lecia PRL 1 1
    98-354 Siemkowice, woj. łódzkie
    tel. 43 8417217, fax. 43 8417269
    REGON: 00054783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl (zakładka Siemkowice gmina wiejska)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenia kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 2.100.000,00 zł. Kredyt bankowy będzie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu w roku 2012 . 2. Kredyt spłacany będzie w terminie do 30.09.2017r. Karencja w spłacie kapitału do 30.09.2013 r. Pierwsza rata płatna będzie do 30.09.2013 r., następne płatne będą do 30.września każdego roku w okresie kredytowania. W przypadku gdy termin spłaty raty przypadnie na dzień wolny od pracy to kredytobiorca ureguluje wymaganą ratę kredytu w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 3. Spłata kredytu będzie się odbywać w następujących ratach: rok 2013 - 250.000,00 zł, rok 2014 - 500.000,00 zł, rok 2015 - 500.000,00 zł, rok - 2016 - 500.000,00 zł, rok 2017 - 350.000,00 zł. 4. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów złotowych. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych. Stopa procentowa na dany miesiąc rozliczeniowy wyliczana będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1 m, ogłaszaną przez Narodowy Bank Polski, obowiązującą w ostatnim dniu poprzedniego okresu rozliczeniowego. 5. Odsetki płatne miesięcznie. Przelanie należnych bankowi odsetek następować będzie na podstawie pisemnej informacji banku o wysokości należnej kwoty za okres rozliczeniowy (z podaniem rachunku wyliczenia) w terminie trzech dni roboczych od otrzymania informacji. 6. Pierwszym okresem rozliczeniowym odsetek jest miesiąc w którym nastąpiło uruchomienie pierwszej transzy. 7. Marża Wykonawcy stała przez cały okres kredytowania. 8. Uruchamianie kolejnych transz kredytu następować będzie w terminie do 31.12.2012 r. Bank zobowiązuje się postawić do dyspozycji Zamawiającego transze kredytu w terminie 7 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego takiej informacji. 9. Możliwość przedterminowej całkowitej lub częściowej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat. 10. Jeżeli zamawiający dokona spłaty części lub całej kwoty kredytu przed terminem ustalonym w umowie, Wykonawca pobierze odsetki za okres faktycznego korzystania przez Zamawiającego z kredytu. 11. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu za wyjątkiem jednorazowej prowizji przygotowawczej. 12. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty dotyczące kredytu (w tym m.in. opinie bankowe, aneksy) o które będzie występował Zamawiający były wydawane bezpłatnie. 13. Dopuszcza się możliwość dokonania zabezpieczenia wekslowego spłaty udzielonego kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt. 12.1 siwz. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Siemkowicach: Nr rachunku: 41 9270 1029 0200 0794 2002 0015. z dopiskiem: Wadium - Udzielenie kredytu długoterminowego Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie o której mowa w pkt 8.3 ppkt 2-5 wówczas wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (pok. 2 - sekretariat) przed upływem terminu o którym mowa 12.1 w niniejszej siwz, w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym jak opakowanie z ofertą z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto ww dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. 5. Jeżeli wadium zostanie złożone w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Udzielenie kredytu długoterminowego. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl (zakładka Siemkowice gmina wiejska)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach