Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
- Data zamieszczenia: 2012-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
ul. Leśna 2 2
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
REGON: 00051596800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udział w Europejskim Kongresie Gospodarczym 2012 (EKG) - promowanie udziału Miasta Zawiercia, poprzez reklamę outdorową realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet 1 Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna projekt Promocja oferty inwestycyjnej Gminy Zawiercie - zadanie 2 (WND-RPSL.01.01.02-00-028/11-03). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest promowanie udziału Miasta Zawiercia, w ramach działań promocyjnych Europejskiego Kongresu Gospodarczego, nawiązujących do dotychczasowych działań promocji gospodarczej gminy Zawiercie. 2. Przekazy na wszystkich materiałach muszą uwzględniać odpowiednie wymagania z zakresu informacji i promocji (w tym wizualizacji), tj. źródła finansowania. Ponadto powinny obowiązkowo zawierać znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, logo województwa śląskiego, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zapis: Kampania finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Tym samym należy stosować aktualne wytyczne w zakresie informacji i promocji (przedmiotowego Regionalnego Programu Operacyjnego). 3. Realizacja przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wytyczne dotyczące stosowania logo Zawiercia, które znajdują się na stronie internetowej http://zawiercie.eu/kategorie/brand-logowanie. W załączeniu skan z tej strony. 4. Opis szczegółowy zadania: Zadanie obejmuje zaprojektowanie, przygotowanie i przeprowadzenie w okresie 4 tygodni, kampanii outdoorowej na terenie miasta Katowic, wykorzystującej środki komunikacji miejskiej. Zadanie składa się z: 1) Zaprojektowanie dwóch reklam nawiązujących do hasła przewodniego Biznes rozkręca się w Zawierciu zawierającej logo Zawiercia dla powierzchni reklamowej jak w pkt. 2) i 3). 2) Przeprowadzenie kampanii outdorowej na 10 powierzchniach reklamowych typu fullback na autobusach komunikacji miejskiej w Katowicach. Każda powierzchnia reklamowa nie może być mniejsza niż 2,4 m x 1,5 m. Grafika musi zajmować cały tył autobusu włącznie z szybą. Minimum 3 oklejone autobusy muszą jeździć na linii przez centrum Katowic, w tym minimum jeden Aleją Walentego Roździeńskiego przez rondo Generała Jerzego Ziętka. 3) Przeprowadzenie kampanii outdorowej na 20 powierzchniach reklamowych typu citilight w formie przeszklonych i podświetlanych paneli reklamowych umieszczonych w wiatach przystankowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Katowice. Wymiar panelu nie mniejszy niż 1,2 m x 1,8 m. Minimum 3 powierzchnie reklamowe muszą być na przystankach zlokalizowanych w centrum Katowic (dzielnica Śródmieście). Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 400,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU BANK Pekao S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: EKG - reklama outdorowa. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROPS.PSO.3321.11.2016 - Wybór realizatora kampanii informacyjno-promocyjnej na temat ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Współpraca się opłaca - koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach
Dodano: 2016-07-15 - Przygotowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020
Dodano: 2016-06-24 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej oraz obsługi eventowej Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016 w województwie śląskim
Dodano: 2016-03-14 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-07-15
Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii promującej wdrożenie i działanie projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych
Dodano: 2015-05-18- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej dotyczącej Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2015 w województwie śląskim
Dodano: 2015-03-20 - Kampania zewnętrzna Katowice. Dla odmiany
Dodano: 2014-11-28 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii podsumowującej realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 oraz informującej o uruchomieniu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2014-09-22 - Kampania wewnętrzna - Katowice. Dla odmiany
Dodano: 2014-08-14 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii podsumowującej realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-30