Przetargi.pl
Udrożnienie przewodów kominowych i montaż nawiewników w oknach pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Lubinie przy ul. Drzymały 12.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Władysława Grabskiego 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8764243 , fax. 076 8764235
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
    ul. Władysława Grabskiego 26 26
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8764243, fax. 076 8764235
    REGON: 00001775600450
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udrożnienie przewodów kominowych i montaż nawiewników w oknach pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Lubinie przy ul. Drzymały 12.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z udrożnieniem przewodów wentylacyjnych oraz montażem nawiewników okiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg zał. nr 1 do instrukcji i udokumentuje, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Dla zadania nr 1 i 2 ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) Złożonego oświadczenia wg załącznika nr 1 do instrukcji. 2) Odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Warunek określony zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) Podpisane oświadczenie wg załącznika nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek zostanie spełniony jeżeli każdy z podmiotów osobno wykaże i udokumentuje spełnienie warunków określonych w pkt 1. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dla zadania nr 1 ocena spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) Załącznika nr 2 do instrukcji pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że wymienione w załączniku nr 2 roboty zostały wykonane należycie. 2) Załącznika nr 3 do instrukcji pn. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów potwierdzających, że osoba wykazana w załączniku nr 3 posiada wymagane uprawnienia. Ad.1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 2 do instrukcji pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych, że wykonał (zakończył) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o wartości zamówienia minimum 30.000,00 zł każde. Każde zadanie powinno być związane z remontem lub budową budynku. Zamawiający uzna Wykaz wykonanych robót budowlanych za kompletny jeżeli Wykonawca dołączy do wykazu dokument potwierdzający, że wykazane w wykazie zadania zostały należycie wykonane. Ad.2) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 3 do instrukcji pn. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, że: 1. Dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą: 1) Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006r. nr 156 poz. 1118 ze zmianami) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2) Zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Zamawiający uzna Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia za kompletny jeżeli Wykonawca dołączy do wykazu aktualne ww. dokumenty. Dla zadania nr 2 ocena spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia odbędzie się na podstawie analizy treści załącznika nr 2 do instrukcji pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że wymienione w załączniku nr 2 roboty zostały wykonane należycie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 2 pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych, że wykonał (zakończył) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o wartości zamówienia minimum 20.000,00 zł każde. Każde zadanie powinno być związane z wymianą stolarki okiennej. Zamawiający uzna Wykaz wykonanych robót budowlanych za kompletny jeżeli Wykonawca dołączy do wykazu dokument potwierdzający, że wykazane w wykazie zadania zostały należycie wykonane. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy mogą uzupełniać się doświadczeniem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli jeden, niektórzy lub każdy z podmiotów wykaże i udokumentuje zadania na spełnienie warunku pkt 2. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dla zadania nr 1 i 2 ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy w zał. nr 1 do instrukcji, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków odbędzie się w systemie zero - jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 - załącznik nr 2 do instrukcji pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych stwierdzający, że Wykonawca wykonał (zakończył) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o wartości zamówienia min. 30.000,00 zł każde. Każde zadanie powinno być związane z remontem lub budową budynku. 4) W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 2. - załącznik nr 2 do instrukcji pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych stwierdzający, że Wykonawca wykonał (zakończył) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o wartości zamówienia min. 20.000,00 zł każde. Każde zadanie powinno być związane z wymianą stolarki okiennej. 5) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykazane w załączniku nr 2 do instrukcji zostały należycie wykonane. 6) W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 - załącznik nr 3 do instrukcji pn. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. 7) Dokumenty potwierdzające, że osoba wykazana w załącznik nr 3 do instrukcji posiada wymagane uprawnienia, tj.: a) aktualne uprawnienia budowlane, b) aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. 2. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową). 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach