Przetargi.pl
Udrożnienie kanalizacji deszczowej i czyszczenie wpustów drogowych na terenie gminy w 2012 roku

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udrożnienie kanalizacji deszczowej i czyszczenie wpustów drogowych na terenie gminy w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych w zakresie utrzymania w stałej drożności, systematycznego oczyszczania oraz konserwacji urządzeń kanalizacji deszczowej i ulicznej (w tym kanałów, wpustów ulicznych wraz z przykanalikami i studzienek rewizyjnych) wraz z wywozem odpadów na wysypisko, wykonywanych na obszarze Gminy Sulechów i wskazanych w zestawieniach załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres usług związanych z przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dwukrotne w ciągu roku czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przepłukaniem przykanalików oraz wywóz zebranego osadu, 2) czynności naprawcze na ulicznej sieci kanalizacji deszczowej, 3) czyszczenie kanalizacji deszczowej wraz z wywozem osadu na składowisko odpadów, 4) regulacja, wymiana i uzupełnianie włazów kanalizacji deszczowej wg zgłoszonych potrzeb Zamawiającego, 5) regulacja poziomu kratek na wpustach i ich wymiana wg zgłoszonych potrzeb Zamawiającego, 6) w razie rozbicia obudowy lub kraty wpustu - wymiana uszkodzonego elementu, 7) w razie kradzieży kraty wpustu - natychmiastowe uzupełnienie braku po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego, 8) zabezpieczenie miejsca awarii lub innego rodzaju sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu w czasie nie dłuższym niż 2 godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego lub osobę trzecią, 9) wymiana odcinka kanału deszczowego, w razie potrzeby. 2. Wykonywanie prac musi być zgodne z wymogami określonymi Polskimi Normami dotyczącymi wykonywania przedmiotowego zamówienia oraz wymogami określonymi przez Zamawiającego. 3. Wykonawca musi zapewnić dyspozycyjność oraz fachową obsługę, dysponować sprzętem specjalistycznym i środkami transportu wymienionymi w ofercie. 4. Zakres prac będzie wskazany każdorazowo Wykonawcy przez Przedstawiciela Zamawiającego. Kolejność oczyszczania i udrażniania urządzeń odwadniających dla poszczególnych ulic odbywać się będzie w ścisłym uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego. Przedstawiciel Zamawiającego może w każdym czasie zmienić ustaloną kolejność i wskazać inne miejsce wymagające oczyszczenia bądź udrożnienia, przystąpienie do wykonania prac zleconych przez Przedstawiciela Zamawiającego w czasie nieprzekraczającym 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, 5. Przy wykonywaniu usługi Wykonawca zabezpieczy teren w miejscach zagrożenia przed wypadkiem osób przypadkowych i oznakuje własnym kosztem i staraniem teren wykonywanych prac oraz objazdów. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania przez 1 rok dokumentów stwierdzających przyjęcie odpadów na składowisko i okazywania ich na żądanie Zamawiającego. 7. Faktyczny zakres rzeczowy usług, o których mowa w ust. 2, będzie realizowany do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Zamawiającego na realizację w/w zadań w 2012 roku. 8. Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w formularzu cenowym (załącznik nr 1a) i opisie przedmiotu zamówienia - rozdział III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach