Przetargi.pl
Udrożnienie kanalizacji deszczowej i czyszczenie wpustów drogowych na terenie Gminy Sulechów w 2013 r.

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udrożnienie kanalizacji deszczowej i czyszczenie wpustów drogowych na terenie Gminy Sulechów w 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania w stałej drożności, systematycznego oczyszczania oraz konserwacji urządzeń kanalizacji deszczowej i ulicznej (w tym kanałów, wpustów ulicznych wraz z przykanalikami i studzienek rewizyjnych) wraz z wywozem odpadów na wysypisko, wykonywanych na obszarze Gminy Sulechów i wskazanych w wykazie załączonym do siwz - rozdział III. Zakres usług związanych z przedmiotem zamówienia obejmuje opis przedmiotu zamówienia w pkt. 2. 2. Opis przedmiotu zamówienia: a) jednokrotne w ciągu roku czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przepłukaniem przykanalików oraz zagospodarowanie zebranego osadu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b) czyszczenie kanalizacji deszczowej wraz z zagospodarowaniem osadu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, c) regulacja, wymiana i uzupełnianie włazów kanalizacji deszczowej wg zgłoszonych potrzeb Zamawiającego, d) regulacja poziomu kratek na wpustach i ich wymiana wg zgłoszonych potrzeb Zamawiającego, e) w razie rozbicia obudowy lub kraty wpustu - wymiana uszkodzonego elementu, f) w razie kradzieży kraty wpustu - natychmiastowe uzupełnienie braku po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego, g) zabezpieczenie miejsca awarii lub innego rodzaju sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu w czasie nie dłuższym niż 2 godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego lub osobę trzecią, w tym przedstawicieli Policji, administratorów. 3. Wykonywanie prac musi być zgodne z wymogami określonymi Polskimi Normami dotyczącymi wykonywania przedmiotowego zamówienia oraz wymogami określonymi przez Zamawiającego. 4. Wykonawca musi zapewnić dyspozycyjność oraz fachową obsługę, dysponować sprzętem spe-cjalistycznym i środkami transportu, wymienionymi w ofercie. 5. Zakres prac będzie wskazany każdorazowo Wykonawcy przez Przedstawiciela Zamawiającego. Kolejność oczyszczania i udrażniania urządzeń odwadniających dla poszczególnych ulic odbywać się będzie w ścisłym uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego. Przedstawiciel Zamawiającego może w każdym czasie zmienić ustaloną kolejność i wskazać inne miejsce wymagające oczyszczenia bądź udrożnienia. Przystąpienie do wykonania prac zleconych przez Przedstawiciela Zamawiającego musi nastąpić w czasie nieprzekraczającym 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca musi przystąpić do uzupełnienia skradzionej pokrywy studni lub rusztu wpustu ulicznego niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia po uprzednim zabezpieczeniu terenu. 6. Przy wykonywaniu usługi Wykonawca zabezpieczy teren w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych Zabezpieczenia i oznakowania terenu wykonywanych prac oraz objazdów Wykonawca dokona na własny koszt. 7. Faktyczny zakres rzeczowy usług, o których mowa w ust. 2, będzie realizowany do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Zamawiającego na realizację ww. zadania w 2013 roku. 8. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 200,- zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach