Przetargi.pl
Udostępnienie terenów inwestycyjnych i mieszkaniowych w Gminie Tarnogród.

Gmina Tarnogród ogłasza przetarg

  • Adres: 23-420 Tarnogród, T. Kościuszki 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 689 71 61
  • Data zamieszczenia: 2023-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnogród
    T. Kościuszki 5
    23-420 Tarnogród, woj. lubelskie
    tel. 84 689 71 61
    REGON: 950369161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udostępnienie terenów inwestycyjnych i mieszkaniowych w Gminie Tarnogród.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród”. Przedmiot zamówienia dla zakresu podstawowego w ramach tej części obejmuje następujące zadania: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 109502L w miejscowości Luchów Dolny. Długość przebudowywanego odcinka: 705 mb.Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 2) Remont drogi gminnej zlokalizowanej na działce Nr ewid. 507 w miejscowości Wola Różaniecka.Długość remontowanej drogi gminnej 332 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 3) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 173/7, 522/2, 1941/1, 1041/2 w miejscowości Wola Różaniecka.Przebudowa obejmuje odcinek przedmiotowej drogi o długości 131,50 mb.Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 4) Remont drogi gminnej zlokalizowanej na działce Nr ewid. 515 w miejscowości Wola Różaniecka.Długość remontowanej drogi gminnej: 438 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 5) Przebudowa ciągu pieszo – rowerowego przy zbiorniku wodnym na osiedlu Błonie w Tarnogrodzie. Przebudowa obejmuje odcinek przedmiotowego ciągu pieszo – rowerowego o łącznej długości 90 mb.Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 6) Remont drogi gminnej ul. Stanisława Tarnowskiego od km 0+000 do km 0+044 w Tarnogrodzie.Długość remontowanej drogi gminnej 44 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 7) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 965/3, 968 w miejscowości Różaniec Drugi. Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 160 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 8) Przebudowa drogi gminnej Nr 109516L ul. Nadrzeczna w Tarnogrodzie. Długość przebudowywanej drogi gminnej 123 mb.Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 9) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Różaniec Pierwszy. Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 480 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego.10) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 2299/3, 2391 w Tarnogrodzie. Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 107 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 11) Przebudowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Rynek z ul. Kryszkiewicza w Tarnogrodzie.Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 64 mb. Nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej. 12) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 250, 547 w Luchowie Górnym.Długość przebudowywanej drogi gminnej 120 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. Łączna długość przebudowywanych i remontowanych odcinków dróg objętych zamówieniem podstawowym: 2 794,50 mb.„Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Tarnogrodu”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: 1) Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej Nr 109490L ul. Przedmieście Błonie w Tarnogrodzie, która obejmuje: budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, montaż fundamentów, montaż słupów oświetleniowych, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych, prace łączeniowe, pomiary pomontażowe. Ilość fundamentów: 23 szt. Ilość słupów oświetleniowych 8 m: 21 szt. Ilość słupów oświetleniowych 5m: 2 szt.Ilość wysięgników i opraw oświetleniowych: 23 szt. 2) Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej Nr 109516L ul. Nadrzeczna w Tarnogrodzie, która obejmuje: budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, montaż fundamentów, montaż słupów oświetleniowych, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych, prace łączeniowe, pomiary pomontażowe. Ilość fundamentów: 9 szt. Ilość słupów 8 m: 2 szt. Ilość słupów 4 m: 7 szt. Ilość wysięgników i opraw oświetleniowych: 9 szt. 3) Oświetlenie uliczne ul. Kryszkiewicza i drogi wewnętrznej dz. Nr 1213 w Tarnogrodzie, którego zakres obejmuje: budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, montaż fundamentów, słupów, wysięgników i opraw oświetleniowych, montaż szafy oświetlenia ulicznego wraz z przyłączem, prace łączeniowe, pomiary pomontażowe.Ilość fundamentów: 5 szt. Ilość słupów oświetleniowych 8 m: 3 szt.Ilość słupów oświetleniowych 6 m: 2 szt. Ilość wysięgników i opraw oświetleniowych: 5 szt.„Dostawa ciągnika do utrzymania dróg gminnych wraz z wyposażeniem, kosiarki bijakowej wysięgnikowej oraz ładowacza czołowego”. 1) Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: a) dostawę ciągnika do utrzymania dróg gminnych, b) dostawę pługa śnieżnego – wyposażenie ciągnika do utrzymania dróg gminnych, c) dostawę kosiarki bijakowej – wyposażenie ciągnika do utrzymania dróg gminnych, d) dostawę piaskarki komunalnej – wyposażenie ciągnika do utrzymania dróg gminnych,e) dostawę kosiarki bijakowej wysięgnikowej przystosowanej do ciągnika URSUS C 3102, f) dostawę ładowacza czołowego przystosowanego do ciągnika URSUS C 3102. 2) Dostarczone maszyny muszą spełniać następujące podstawowe wymagania: a) wyposażanie we wszystkie instalacje i urządzenia wymagane przepisami prawa o ruchu drogowym i rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia oraz posiadać dokumenty umożliwiające rejestrację i poruszanie się po drogach publicznych (dotyczy jedynie ciągnika), b) sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych. 3) Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt dostarczy maszyny do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) w zakresie części 1 zamówienia: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100), 2) w zakresie części 2 zamówienia: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), 3) w zakresie części 3 zamówienia: nie jest wymagane. 12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w TarnogrodzieNr rachunku: 51 9637 0001 2001 0000 0404 0012 z adnotacją: „Wadium – Numer referencyjny RI.271.9.2023 – Część nr ………” 12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert. 12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę wadium, c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …. do dnia …”, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy. 12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie 6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w zakresie części 1 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego lub bitumicznej lub mineralno – bitumicznej i łącznej długości minimum 2 km. b) w zakresie części 2 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną, która: − polegała na budowie oświetlenia ulicznego, − miała wartość minimum 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: a) w zakresie części 1 zamówienia: min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, b) w zakresie części 2 zamówienia: min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres oraz wartość robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu. 2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu. 3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4 ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 551). 4) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), przez „budowę” rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. 5) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego, 6) Zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „remont” rozumie się wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach