Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 721 018 , fax. 178 721 262
- Data zamieszczenia: 2019-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
ul. Rejtana
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 721 018, fax. 178 721 262
REGON: 69156004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udostępnienie oprogramowania w modelu Software-as-a-Service (SaaS) służącego do przetwarzania, gromadzenia, weryfikacji i ewaluacji osiągnieć pracowników badawczych i badawczo-dydaktycznych UR wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi i funkcjonalności oraz opracowywanie kompleksowej analizy parametryzacyjnej jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego na podstawie wprowadzonych danych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie oprogramowania w modelu Software-as-a-Service (SaaS) służącego do przetwarzania, gromadzenia, weryfikacji i ewaluacji osiągnieć pracowników badawczych i badawczo-dydaktycznych UR wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi i funkcjonalności oraz opracowywanie kompleksowej analizy parametryzacyjnej jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego na podstawie wprowadzonych danych. 2. Zamówienie nie zostało podzielone na części /zadania. W ramach realizacji całego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) udostępnienia oprogramowania w modelu Software-as-a-Service (SaaS) służącego do przetwarzania, gromadzenia, weryfikacji i ewaluacji osiągnieć pracowników badawczych i badawczo-dydaktycznych UR zgodnie z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej (Dz. U. poz. 392), b) zapewniania wsparcia analitycznego polegającego na przygotowaniu analiz, raportów oraz sprawozdań prognostycznych w kontekście ewaluacji dyscyplin naukowych na Uniwersytecie Rzeszowskim, c) zapewnienia Wsparcia technicznego, d) przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi i funkcjonalności wykorzystania oprogramowania w procesie ewaluacji nauki oraz schematów i poprawności procedur analiz zagregowanych danych w ujęciu całościowym (dla całego Uniwersytetu) oraz szczegółowym (dyscypliny ewaluowane). Szkolenie musi obejmować między innymi: • zakres wykorzystania oprogramowania do analizy danych zebranych pod kątem zgodności z zapisami ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1668 z późn. zm.) uwzględniając nowy systemem instytucjonalnej ewaluacji jakości prowadzonej działalności naukowej, • analizę i interpretację zagregowanych danych ilościowych wraz z przedstawieniem schematów analizy jakościowej, • wykorzystanie narzędzia do analiz bibliometrycznych i naukometrycznych z uwzględnieniem dostępnych list wydawnictw i czasopism naukowych, • zakres wykorzystania oprogramowania do analizy osiągnięć naukowych uwzględnianych w ewaluacji, • zakres wykorzystania oprogramowania do analizy slotów publikacyjnych, treści z zakresu przygotowywania opisu wpływu prowadzonej w dyscyplinach działalności naukowej na otoczenie społeczne i gospodarcze (zgodne z rozporządzeniem ewaluacyjnym). e) opracowywania kompleksowej analizy parametryzacyjnej jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego, obejmujących okres 2017-2020, na podstawie wprowadzonych danych (raport otwarcia, raporty kwartalne, wykonywanie analiz bieżących na życzenie Zamawiającego). Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzania analizy co najmniej w następujących okresach: • na początku realizacji zamówienia, • w odstępach kwartalnych, • w okresie przygotowywania dokumentacji ewaluacyjnej przez jednostki Uniwersytetu Rzeszowskiego, • w czasie procedury odwoławczej, • na bieżąco na życzenie Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty. Wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ., 2. Pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej prze notariusza - jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu), 3. Podpisany opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia, wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów spełniających wymagania Zamawiającego określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. UWAGA. Wymogu tego dokumentu nie spełnia podpisany załącznik nr 4 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga podania faktycznych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (np. producent, typ, model, numer katalogowy). (Inny dokument stanowiący treść oferty niezbędny do przeprowadzenia postępowania), 4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o które mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca składa niniejsze Oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 (informacja z otwarcia ofert) w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania jego z innymi wykonawcami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz usług serwisowych.
Dodano: 2024-03-22 - Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO
Dodano: 2024-02-07 - „Świadczenie usług informatycznych dla jednostek podległych Gminie Stalowa Wola”
Dodano: 2024-01-05 - Zakup usługi serwisowej AMMS
Dodano: 2023-08-09 - Sprawowanie opieki informatycznej, serwis, modyfikacja i aktualizacja oprogramowania oraz doradztwo i naprawy w zakresie szpitalnego systemu informatycznego SPZZOZ "Sanatorium" w Górnie
Dodano: 2023-06-29 - Świadczenie usługi serwisu i obsługi szpitalnych systemów informatycznych na rzecz SPZZOZ w Nowej Dębie.
Dodano: 2023-04-18 - Świadczenie usług programistycznych Serwis i Helpdesk dla Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie
Dodano: 2022-09-19 - Sprawowanie opieki informatycznej nad systemem wysokiej niezawodności MIMIX Professional na okres 24 m-cy
Dodano: 2021-04-23 - Sprawowanie opieki informatycznej nad oprogramowaniem „OPTICO”/”AnalizyPRO” (wraz z niezbędnym do jego pracy oprogramowaniem bazodanowym) na okres 12 m-cy
Dodano: 2021-02-09 - Obsługa informatyczna w obiektach jednostek Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2021-02-02