Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. gen. Władysława Andersa 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 212 34 25 , fax. 67 212 46 81
- Data zamieszczenia: 2016-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. gen. Władysława Andersa 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81
REGON: 57076656800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udostępnianie i opróżnianie koszy z terenu miasta Piły - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła: a) Udostępnienie oraz opróżnianie 239 koszy ulicznych na odpady komunalne będących własnością Wykonawcy, wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów, zgodnie z wykazem miejsc ich ustawienia (załącznik nr 1 do umowy pn. Szczegółowa lokalizacja koszy ulicznych na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła) oraz harmonogramem wywozu (załącznik nr 3 do umowy pn. Szczegółowy harmonogram opróżniania koszy ulicznych na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła, w okresie letnim i zimowym). Typ kosza: kosz tworzywowy DINOVA lub równoważny o pojemności 50l koloru niebieskiego, wykonany z polietylenu, odporny na zmiany temperatury i urazy mechaniczne, zamontowany na słupku dostosowanym do kosza, dostarczony i zabetonowany w ziemi przez Wykonawcę. b) Opróżnianie co najmniej 57 szt. koszy ulicznych i parkowych, będących własnością Zamawiającego wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów komunalnych, znajdujących się na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła, zgodnie z wykazem (załącznik nr 2 do umowy pn. Szczegółowy wykaz lokalizacji i pojemności koszy ulicznych i parkowych będących własnością Zamawiającego) oraz harmonogramem (załącznik nr 3 do umowy pn. Szczegółowy harmonogram opróżniania koszy ulicznych i parkowych będących własnością Zamawiającego w okresie letnim i zimowym). Zadanie nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług w pasach drogowych dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych w mieście Piła: Udostępnienie oraz opróżnianie 487 koszy ulicznych na odpady komunalne będących własnością Wykonawcy, wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów, zgodnie z wykazem miejsc ich ustawienia i harmonogramem wywozu (załącznik nr 1, 2 i 3 do umowy). Typ kosza: kosz tworzywowy DINOVA lub równoważny o pojemności 50l koloru zielonego, wykonany z polietylenu, odporny na zmiany temperatury i urazy mechaniczne, zamontowany na słupku dostosowanym do kosza, dostarczony i zabetonowany w ziemi przez Wykonawcę. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2 1. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) musi gospodarować odpadami powstałymi podczas realizacji zadania w sposób zgodny z ustawą o odpadach z ustawą z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.) oraz Uchwałą Nr XXXIV/426/13 Rady Miasta Piły z dnia 28 maja 2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Piły. 2. Poza opróżnianiem koszy Wykonawca będzie zbierał w promieniu 2m od kosza nieczystości w postaci niedopałków papierosów, papierów i resztek żywności oraz inne odpady, które wypadły z niego z powodu przepełnienia lub leżały wokół kosza. 3. Wykonawca będzie zapewniał estetyczny wygląd koszy, który obejmuje usuwanie zabrudzeń oraz ich mycie według potrzeb. 4. Wykonawca będzie utrzymywał kosze i słupki we właściwym stanie technicznym, między innymi będzie naprawiał i remontował, prostował do pionu, uzupełniał brakujące obejmy i śruby, wymieniał zużyte lub zepsute pokrywy itp. 5. Usługa opróżniania koszy musi być wykonywana do godziny 14.00 od poniedziałku do piątku, w sposób maksymalnie nie utrudniający ruchu ulicznego z zachowaniem bezpieczeństwa pieszych i pojazdów, przestrzegając przepisy sanitarne i ochrony środowiska. Opróżnianie w soboty powinno odbywać się od godz. 14.00 do godz. 18.00. Opróżnianie w niedzielę powinno odbywać się do godz. 11.00. 6. Wykonawca będzie wymieniał zniszczone kosze stanowiące jego własność lub ustawiał nowe kosze w miejsce koszy, które zginęły, z zachowaniem tego samego typu i koloru w terminie bezpośrednio po powzięciu takiej informacji, jednak nie później niż do końca dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia. Czynności powyższe Wykonawca będzie podejmował z własnej inicjatywy lub na zgłoszenie Zamawiającego i Straży Miejskiej. 7. Zamawiający dopuszcza przestawianie w inne miejsce koszy w przypadku zaistnienia takiej konieczności (wniosek mieszkańców, prace remontowe lub budowlane itp.). 8. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego faktu braku opróżnienia kosza, Wykonawca opróżni taki kosz w terminie do końca dnia, w którym fakt ten został do Wykonawcy zgłoszony telefonicznie lub e-mailowo. 9. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi zgodnie z zapisami umowy Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego podając przyczynę i uzgadniając jednocześnie nowy termin wykonania usługi. 10. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, 1 raz w tygodniu (w każdy wtorek) wykaz ilościowy opróżnionych koszy za poprzedni tydzień, wraz z ich lokalizacją. Wykaz zostanie przesłany przez Wykonawcę Zamawiającemu drogą e-mailową na adres sekretariat@zdiz.pila.pl lub faksem 67 212-34-25. 11. W terminie do dnia 10.08.2016r. (zadanie I) oraz 01.11.2016r. (zadanie II) Wykonawca winien ustawić kosze w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 12. Wykonawca dokona demontażu koszy wraz z słupkami po okresie realizacji umowy w ciągu 14 dni od daty ostatniego odbioru prac. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba pojazdów
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów służących poprawnej gospodarce odpadami
Dodano: 2016-06-21 - ZAKUP I DOSTAWA NOWYCH POJEMNIKÓW NA ODPADY STAŁE Z TWORZYWA SZTUCZNEGO
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa wyposażenia punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w m. Zagorzyn
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa kontenerów i pojemników na odpady
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa koszy na odpady w 2015 roku.
Dodano: 2015-07-16 - Zakup wraz z dostawą kontenerów na odpady komunalne
Dodano: 2015-06-18 - Zakup wraz z dostawą kontenerów oraz pojemników na odpady komunalne
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa kontenerów i pojemników na odpady
Dodano: 2015-05-19 - Dostawa nowych pojemników o pojemności 1100 l na odpady komunalne dla PGKiM Sp. z o.o. w Obornikach
Dodano: 2014-11-12 - Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne
Dodano: 2014-11-05