Przetargi.pl
Dostawa koszy na odpady w 2015 roku.

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6477200 , fax. 061 8201709
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    ul. Wilczak 16 16
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6477200, fax. 061 8201709
    REGON: 00016252400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koszy na odpady w 2015 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie koszy na odpady: - stalowych montowanych na słupkach w ilości 70 sztuk; - stalowych wolnostojących w ilości 40 szt.; - betonowych wolnostojących w ilości 100 szt. Przedmiot zamówienia wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - kod CPV - 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące trzy części zamówienia: - CZĘŚĆ 1 - Zadanie 1 - dostawa stalowych koszy montowanych na słupkach w ilości 70 szt.; - CZĘŚĆ 2 - Zadanie 2 - dostawa stalowych koszy wolnostojących w ilości 40 szt.; - CZĘŚĆ 3 - Zadanie 3 - dostawa betonowych koszy wolnostojących w ilości 100 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia (Zadań). Dla każdej z części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdział III SIWZ o numerze DZ.UI.341.51.2015.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę wadiów na poszczególne części zamówienia (Zadania), na które składa ofertę. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: - dla Zadania 1 - w kwocie 1 000,00 zł; - dla Zadania 2 - w kwocie 1 200,00 zł; - dla Zadania 3 - w kwocie 1 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach