Przetargi.pl
Ubezpieczenie Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.

Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 04-073 Warszawa, ul. Grenadierów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
    ul. Grenadierów
    04-073 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
    REGON: 21539890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.grochowski.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. (Zamawiającego) w zakresie: A. części zamówienia / pakietu / zadania nr 1: 1) obowiązkowego ubezpieczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r., poz. 866); 2) dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia; 3) ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych (zakres pełny); 4) ubezpieczenia od ryzyka kradzieży z włamaniem i rabunku, wandalizmu; 5) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. B. części zamówienia / pakietu / zadania nr 2: dobrowolnego ubezpieczenia od szkód własnych na skutek zdarzeń w cyberprzestrzeni oraz od roszczeń osób trzecich z tego tytułu. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają: 1) załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu Zamówienia dla części 1; 2) załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu Zamówienia dla części 2; 3) załącznik nr 6 do SIWZ – projekt umowy dla części 1; 4) załącznik nr 7 do SIWZ – projekt umowy dla części 2. Warunki płatności: 1) dla części nr 1 – składka płatna kwartalnie w 4 ratach na dzień: I rata – 30 stycznia 2021 r., II rata – 30 kwietnia 2021 r., III rata – 30 lipca 2021 oraz IV rata – 30 października 2021 roku; 2) dla części nr 2 – składka płatna jednorazowo do 30 stycznia 2021 r. Umowy ubezpieczenia będą obowiązywać od dnia 01 stycznia 2021 roku do dnia 31 grudnia 2021 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca posiada aktualnie obowiązującą koncesję, licencję lub zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 895, 1180), a w przypadku gdy rozpoczął on działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 z późn zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywaniu działalności ubezpieczeniowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy); 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 w pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawcy muszą dostarczyć do Zamawiającego listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenie o braku przynależności do tej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach