Przetargi.pl
Ubezpieczenie szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Oświęcimski

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 07218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Oświęcimski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Oświęcimski w zakresie: A) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, B) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku wraz z wandalizmem, C) ubezpieczenie szyb od stłuczenia i rozbicia, D) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, E) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665150003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP, 3) zagwarantują wykonanie zamówienia na warunkach i w terminie określonym w SIWZ, 4) zaakceptują termin płatności składki wynikającej z faktury/polisy w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury/polisy przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty zawierający co najmniej informacje w nim wskazane, w tym oświadczenie, że wykonawca gwarantuje wykonanie zamówienia na warunkach i w terminie określonym w SIWZ, a także oświadczenie, że wykonawca akceptuje termin płatności składki wynikającej z faktury/polisy w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury/polisy przez Zamawiającego, a także formularz cenowy - wg załącznika nr 2 i nr 2a. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP - wg załącznika nr 3. 3. Upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w dokumencie rejestrowym. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 pkt.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane,(Dz.U.z 2006 r., Nr 87 poz.605) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 - m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach