Przetargi.pl
Rozbudowa budynku socjalnego na terenie klubu sportowego ISKRA w Tarnowie-Krzyżu.

Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4/327
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882708 , fax. 014 6222833
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji
    ul. Nowa 4/327 4/327
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882708, fax. 014 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku socjalnego na terenie klubu sportowego ISKRA w Tarnowie-Krzyżu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na realizację przedmiotu zamówienia składa się wykonanie pełnego zakresu robót obejmującego m. in.: a) roboty budowlane w zakresie budynku: zagospodarowanie placu budowy, roboty ziemne i przygotowawcze, wykonanie nowych daszków nad wejściami do kuchni i mieszkań, roboty budowlane w zakresie izolacji pionowych przeciwwilgociowych, wzniesienie obiektu, wykonanie pokrycia dachowego, roboty wykończeniowe, b) roboty instalacyjne: instalacja wod-kan, przyłącze do istniejącej sieci kanalizacyjnej, instalacja elektryczna, przyłącze elektryczne, zmiana lokalizacji złącza kablowego ze słupa elektrycznego przy ul. Krzyskiej na zachodnia ścianę projektowanego obiektu. przyłącze wodociągowe, d) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. (zgodnie z dokumentacją), e) uporządkowanie terenu robót po zakończeniu wszystkich prac objętych umową. f) wykonanie i przedstawienie inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 9.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.10. a) i b). 9.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie obiektu kubaturowego, o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,- zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. b).O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: - kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy. - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. - kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.10. a), c), d) i e). 9.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 150 000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt.10. a) i f). 9.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.10. a) - g). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2 do SWIZ). b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończenia budowy), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem (pkt.9.2.a) z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. Nr 3 do SWIZ), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wod.-kan. Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.9.2.b). e) Wykaz osób, o których mowa (pkt 9.2.b) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. Nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g) dowód wpłaty lub wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach