Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP i MDP, ubezpieczenia komunikacyjne Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi oraz Miejską Biblioteką Publiczną, Miejskim Domem Kultury i Muzeum Ziemi Mińskiej

Miasto Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 595 300 , fax. 25 758 40 25
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mińsk Mazowiecki
    ul. Konstytucji 3 Maja 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 595 300, fax. 25 758 40 25
    REGON: 52589500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP i MDP, ubezpieczenia komunikacyjne Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi oraz Miejską Biblioteką Publiczną, Miejskim Domem Kultury i Muzeum Ziemi Mińskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP i MDP, ubezpieczenia komunikacyjne Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi oraz Miejską Biblioteką Publiczną, Miejskim Domem Kultury i Muzeum Ziemi Mińskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Poniższy warunek dotyczy wszystkich trzech części. Wykonawca posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 895 z późn. zm), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane jest złożenie oferty w formie papierowej, zgodnie z przygotowanymi formularzami, stanowiącymi załączniki od 1.1 do 1.3 do SIWZ. Na każdą część zamówienia należy złożyć odrębny formularz (lit a, ppkt 1.1, 1.2 lub 1.3). Pozostałe dokumenty wyszczególnione w ppkt od b do g oraz w pkt 9.2 i 9.3 Wykonawcy mogą złożyć tylko do jednej części. W skład oferty wchodzą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz ofertowy na odpowiednią część zamówienia; Zamawiający przygotował następujące formularze ofertowe: 1) dla części 1 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ; 2) dla części 2 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.2 do SIWZ; 3) dla części 3 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.3 do SIWZ; b) Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz); c) Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do siwz); d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ppkt b i c, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6); e) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu; f) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadkach o których mowa w pkt 9.2 i 9.3 niniejszej siwz; g) ogólne warunki ubezpieczenia wnioskowanych ryzyk (nie dotyczy ubezpieczeń obowiązkowych);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach