Przetargi.pl
"Kompleksowe ubezpieczenie Miasta i Gminy Sanniki"

Miasto i Gmina Sanniki ogłasza przetarg

  • Adres: 09-540 Sanniki, Warszawska 169
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 277 78 10 , fax. 24 277 78 15
  • Data zamieszczenia: 2024-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sanniki
    Warszawska 169
    09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
    tel. 24 277 78 10, fax. 24 277 78 15
    REGON: 611015916
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Kompleksowe ubezpieczenie Miasta i Gminy Sanniki"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia: - mienia od wszystkich ryzyk,- sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,- odpowiedzialności cywilnej,- następstw nieszczęśliwych wypadków.Szczegółowy zakres ubezpieczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SWZ – Zadanie nr 1: opis przedmiotu zamówienia.Zadanie nr 2: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia: - obowiązkowego odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, - następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, - assistance. Szczegółowy zakres ubezpieczenia stanowi załącznik nr 2.2 do SWZ – Zadanie nr 2: opis przedmiotu zamówienia.Zadanie nr 3: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia: - następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP.Szczegółowy zakres ubezpieczenia stanowi załącznik nr 2.3 do SWZ – Zadanie nr 3: opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,- spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – tj. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie świadczenia usług ubezpieczeniowych, obejmujących przedmiot zamówienia.2. Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W tym przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.4. Zamawiający informuje, że załączniki nr nr 2.1, 2.2, 2.3 i 6 do SWZ zawierają informacje o charakterze poufnym. W związku z powyższym na podstawie art. 280 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający udostępni w/w załączniki tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą sią ze stosowanym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.5. Wykonawcy, którym Zamawiający udostępnia informacje o charakterze poufnym są zobowiązani do:- wykorzystania tych informacji wyłącznie w celu przygotowania i złożenia oferty,- nieujawniania tych informacji, a w przypadku udostepnienia informacji o charakterze poufnym osobom trzecim do zobowiązania ich do zachowania poufności przekazanych informacji,- odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych informacji o charakterze poufnym, co najmniej na poziomie standardów jakie Wykonawca stosuje do własnych informacji poufnych.6. Powyższe obowiązki Wykonawcy należy interpretować w ten sposób, że Wykonawca może ujawnić treść informacji poufnych wyłącznie swoim pracownikom, współpracownikom, osobom trzecim oraz innym podmiotom biorącym udział w czynnościach związanych bezpośrednio z udziałem Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Ujawniając informacje poufne Wykonawca zobowiązany jest poinformować o poufnym charakterze przekazywanych informacji oraz odebrać pisemne zobowiązanie do zachowania ich poufności.7. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (Ubezpieczający, Ubezpieczony) nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy, który działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych (TUW) przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2023 poz. 656 z późn. zm.).8. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia.9. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najwyżej oceniona, imienia i nazwiska wraz z danymi kontaktowymi:- osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie czynności administracyjnych związanych z bieżącą obsługą (np. wystawianie dokumentów ubezpieczenia, wyjaśnianie płatności składek, przygotowywanie zaświadczeń),- osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie nadzoru procesu obsługi i likwidacji szkód,przy czym osoby te należy wskazać w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach