Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania władzy publicznej oraz prowadzenia innej działalności i posiadania majątku znajdującego się w bezpośrednim zarządzie oraz majątku administrowanego przez pozostałe jednostki organizacyjne Powiatu Myśliborskiego na okres od 01.09.2017 r. do 31.08.2020 r.”

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU MYŚLIBORSKIEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, Północna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957470204,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU MYŚLIBORSKIEGO
    Północna 15
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957470204,
    REGON: 364777790
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatmysliborski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania władzy publicznej oraz prowadzenia innej działalności i posiadania majątku znajdującego się w bezpośrednim zarządzie oraz majątku administrowanego przez pozostałe jednostki organizacyjne Powiatu Myśliborskiego na okres od 01.09.2017 r. do 31.08.2020 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania władzy publicznej oraz prowadzenia innej działalności i posiadania majątku znajdującego się w bezpośrednim zarządzie oraz majątku administrowanego przez pozostałe jednostki organizacyjne Powiatu Myśliborskiego na okres od 01.09.2017 r. do 31.08.2020 r. w następującym zakresie: 1) dla części I zamówienia: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie mienia z wyłączeniem ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów • CPV 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej • CPV 66515100-4, 66515400-7 - Ubezpieczenie od ognia i od skutków żywiołów (ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych) • CPV 66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 2) dla części II zamówienia: ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów • CPV 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych, w tym m.in. ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi „Opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.Z.P. dla każdej z części przedmiotu zamówienia. – tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług (wskazanych poniżej) w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego – dalej w tym pkt jako „Zamówienia”. 1) Przedmiotem zamówień zlecanych w opisanym powyżej trybie będą: a) dla części I – zamówienia, które: • będą polegały na powtórzeniu podobnych usług do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia; • zostaną udzielone na takich samych warunkach, jak w przypadku realizacji zamówienia podstawowego; • zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia ww. zamówienia w szczególności w przypadku konieczności objęcia ubezpieczeniem nowego mienia zakupionego, otrzymanego przez Zamawiającego lub nowego ryzyka; • całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia; • wskazane zamówienie może zostać udzielone w okresie realizacji zamówienia tj. nie później niż w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. b) dla części II – zamówienia, które: • będą polegały na powtórzeniu podobnych usług do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia; • zostaną udzielone na takich samych warunkach, jak w przypadku realizacji zamówienia podstawowego; • zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia ww. zamówienia w szczególności w przypadku konieczności objęcia ubezpieczeniem nowego mienia zakupionego, otrzymanego przez Zamawiającego lub nowego ryzyka; • całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia; • wskazane zamówienie może zostać udzielone w okresie realizacji zamówienia tj. nie później niż w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. 2) Zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia będą zbieżne z warunkami określonymi dla zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), w tym: 1) dla Części I w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2) dla Części II w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku GBS w Barlinku Oddział w Myśliborzu nr rachunku 46 8355 0009 0000 2831 2000 0007. 4. UWAGA! W tytule przelewu wadium wnoszonego w pieniądzu należy wskazać dane identyfikujące postępowanie, tak aby przyporządkowanie wadium do danego postępowania nie budziło żadnych wątpliwości, przykładowo: „wadium w przetargu nieograniczonym nr ……………………………… ”, „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania władzy publicznej oraz prowadzenia innej działalności i posiadania majątku znajdującego się w bezpośrednim zarządzie oraz majątku administrowanego przez pozostałe jednostki organizacyjne Powiatu Myśliborskiego na okres od 01.09.2017 r. do 31.08.2020 r.”, itp. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno zawierać w dokumencie poręczenia lub gwarancji oznaczenie postępowania którego wadium dotyczy, zgodnie z przykładem wskazanym powyżej. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie art. 85 ustawy PZP. 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego gwarancję lub poręczenie. 11. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 12. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 13. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r., poz. 1844 z późn. zm.) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności ubezpieczeniowe w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r., poz. 1844 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniona Oferta cenowa (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ) Wraz z ofertą powinny zostać złożone: 1) OŚWIADCZENIA wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale IX SIWZ (tj. Załącznik nr 2 do SIWZ i Załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XI SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (wraz z ofertą) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Formularz (wzór) zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia pn. „Zobowiązanie podmiotu” stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Dla zobowiązania o którym mowa w poprzednim pkt wymaga się zachowania formy pisemnej (musi zostać złożone w oryginale). Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który (zgodnie z treścią Rozdziału IV SIWZ) zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieścił informacje o podwykonawcach w Oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ (w pkt 3 tego OŚWIADCZENIA). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego gwarancję lub poręczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach